کد خبر : 23899
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 23:47
-

جدال استاد و شاگرد و نگاه اصفهانی ها به سئول!/ نتایج زنده بازی ها از ساعت۱۶ در fut5al

جدال استاد و شاگرد و نگاه اصفهانی ها به سئول!/ نتایج زنده بازی ها از ساعت۱۶ در fut5al
رقابت های هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فردا در حالی برگزار می شود که مسابقات این هفته از حساسیت خاصی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و پنجم و ما قبل پایانی لیگ برتر عصر امروز(جمعه) در شهرهای مختلف کشور بصورت همزمان برگزار خواهد شد. این دو هفته پایانی که از اهمیت خاصی برخوردار است بطوری که ۶ امتیاز این دو هفته می تواند سرنوشت قهرمان و تیم های سقوط کننده را عوض کند. کمیته فوتسال نیز تمهیدات لازم را برای برگزاری همزمان این دیدارها تدارک دیده تا تیمی نتواند به بهانه نبود نیروی انتظامی،اورژانس، پخش زنده و … باعث تاخیر انداختن در شروع بازی شود.در زیر نگاه مختصری داریم بر بازی های این هفته:

تاسیسات دریایی- مس سونگون

این دیدار حساس ترین بازی هفته بیست پنجم می تواند لقب بگیرد. این بازی که عصر روز جمعه در سالن هندبال تهران برگزار خواهد شد تقابل استاد و شاگرد نیز می باشد . تاسیساتی ها امسال با وحید شمسایی مغلوب دبیری حسین شمس در تبریز شدند ولی اکنون که شرایط تاسیسات با آن روزها فرق کرده و چندین هفته می باشد که به صدر جدول تکیه زده است دوست ندارند در این دو هفته پایانی صدر را از دست بدهد.

مس نیز  که کورسوی امیدی برای قهرمانی در لیگ امسال دارد تلاش خود را می کند تا دست پر از زمین خارج شوند هر چند جبران کردن اختلاف ۵ امتیازی در دوهفته کار سختی می باشد ولی فوتسال است و هزار یک اتفاق. باید تا عصر جمعه منتظر بود و دید که آیا وحید شمسایی مصدوم که نمی تواند تیمش را در زمین کمک کند می تواند این بار مچ مربی سابقش را بخواباند؟

پایاسازه-گیتی پسند

این دیدار برای هردو تیم حائز اهمیت است. پایاسازه با هر نتیجه ای غیر از برد با لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد و از طرفی گیتی پسندی ها هم برای رسیدن به صدر چاره ای جز برد ندارند. سرمربی پایا سازه هم که از هفته پیش کری خوانی را برای گیتی پسندی ها شروع کرده است و عنوان نموده بخاطر سلطان شمسایی، گیتی پسند را شکست خواهیم داد باعث افزایش حساسیت این بازی شده است. مرد با اخلاق فوتسال ایران که روزهای پر فراز و نشیبی را در گیتی سپری کرده است در اندیشه پیروزی بر پایا سازه رقیب قعر جدولی خود است تا در صورت توقف احتمالی تاسیساتی ها مقابل مس صدر جدول را از آن خود کند.

ماهان تندیس-فرش آرا

جدال دو تیم بحران زده که در کمرکش جدول قرار دارند برای هر دو تیم از جهاتی مختلف حایز اهمیت است. رعدی که به نوعی نماینده جامعه مدرسان در لیگ برتر است روند سینوسی نتایجش نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تماشاگران قمی از شکست سنگین هفته پیش ناراحتند و امیدوارند که قمی ها در آخرین بازی خانگیشان در این فصل بتوانند سه امتیاز را در خانه نگه دارند هرچند نبود علیرضا وفایی و مسلم اولاد قبا دو ضلع مثلث هجومی فمی ها کار رعدی را سخت می کند ولی امیدوارند با حمایت هواداران پیروز این بازی شوند.

فرش آرایی ها هم در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی نگرفته اند و شاید تنها انگیزه آنها در این دو هفته کسب جایگاهی بالاتر از تیم همشهری یعنی فردوسی هدفشان باشد. البته نباید فراموش کرد وجود محسن حسن زاده روی نیمکت فرش آرا و محبوبیت این مربی بین تماشاگران قمی می تواند از جذابیت های این دیدار باشد.

شهروند ساری-حفاری اهواز

این بازی از جمله بازی هایی است که مساوی به درد هیچ کدام از تیم ها نمی خورد. شهروند ساری که هفته پیش بازی را نیمه کاره رها کرد و به ساری برگشت باید در این دیدار به پیروزی برسد تا بقایش در لیگ را مسجل کند در صورت پیروزی ساروی ها در این دیدار رای کمیته فوتسال در مورد بازی نیمه تمام تاثیری بر بقا و یا سقوطش نخواهد داشت. حفاری هم که عملکرد قابل قبولی از خود در این فصل داشت به قلعه عقابها می رود تا با کسب سه امتیاز بازی رتبه خودش در جدول را بهبود ببخشد و در صورت رو کردن شانس به این تیم اهوازی همچنان بتواند در جمع مدعیان قهرمانی تا آخرین هفته باقی بماند.

شهرداری ساوه-دبیری تبریز

دیدار دو تیم با شرایط کاملا متفاوت. محمود خوراکچی و شاگردانش که عملکرد خوبی در نیم فصل دوم داشتند بازهم در پایین جدول برای ماندن دست و پا می زنند. خوراکچی و شاگردانش امیدوارند که سه امتیاز دیدار نیمه تمام به حسابشان واریز شود تا بتوانند خود را از منطقه سقوط نجات دهند و در لیگ ماندگار شوند. ساوجی ها در هفت دیدار گذشته خود شکستی در کارنامه خود نمی بینند و از جمله تیم های خوب نیم فصل دوم به حساب می آیند.

در طرف مقابل اصغری مقدم و شاگردانش بعد از پیروزی در دربی تبریز در دو بازی گذشته روی نوار ناکامی قرار گرفته اند و با دریافت ۱۷ گل در دو بازی رکورد جالبی از خود به جا گذاشته اند. مدافع عنوان قهرمانی که این روز ها در اواسط جدول جا خشک کرده در این دیدار هم با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان پا به زمین خواهد گذاشت تا دو هفته باقی مانده را هم به پایان برساند و در پی جمع کردن تیمی قدرتمند برای فصل آینده باشد.

فردوسی مشهد-مقاومت البرز

فردوسی ها که در مشهد حریف سر سختی برای حریفانشان به شمار می آیند و با بازی پاورپلی زهردارشان کار را برای حریف سخت می کنند. فردوسی ها به هدفشان که بقا در لیگ بود رسیده اند ولی بدشان هم نمی آید در اولین سال حضور بالاتر از تیم همشری یعنی فرش آرا قرار بگیرند از طرفی نتیجه این دیدار هم می تواند نقش مهمی برای تیم سقوط کننده داشته باشد. مقاومت هم که در دو هفته اخیر پیروزی را در واپسین ثانیه ها با تساوی عوض می کند در فکر کسب امتیاز از مشهد است تا گام بزرگی برای بقا در لیگ بردارد.حال باید منتظر ماند و دید که مقاومتی ها می توانند حریف پاورپلی شاگردان نعمتی شوند یا نه؟

میثاق تهران-منصوری قرچک

دیدار دو تیم میانه جدولی که فقط برای بهبود جایگاهشان در جدول تلاش می کنند.شاگردان داورزنی در دو هفته گذشته شکست های پرگلی را برای تبریزی ها رغم زدند و در طرف مقابل میثاقی ها در مقابل دگر نماینده تبریز شکست خوردند تا در هفته بیست و پنجم به مصاف هم بروند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۱۵

وعده ما جمعه حیدریان…محسن امپراطور

سيروس جمعه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۵۸

محسن حسن زاده