کد خبر : 24047
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 16:25
-

توافق اولیه دبیری با شمسایی!

توافق اولیه دبیری با شمسایی!
گفته می شود فرزین دبیری که دو بازی اخیر تاسیسات را از نزدیک تماشا کرده است، دیروز بالاخره موفق به گرفتن رضایت شمسایی شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه دبیری تبریز که با ناکامی محض در لیگ امسال در حال برنامه ریزی برای فصل بعد است از همان اواسط فصل اعلام کرد، وحید شمسایی سال آینده به تبریز باز می گردد. این ادعا را دکتر شهرام دبیری مطرح کرد.

هر چند بسیاری از مذاکرات از همین روزها شروع شده و اکثر تیم ها که در میانه جدول قرار گرفته اند و در کسب قهرمانی ناکام بوده اند به دنبال مربی جدید هستند، اما بعید بود باشگاه دبیری در شرایطی که تاسیسات دریایی در آن قرار دارد وارد مذاکره با شمسایی شود.

اما این اتفاق افتاده و فرزین دبیری به نمایندگی از باشگاه با شمسایی وارد مذاکره شده است.

فرزین دبیری که در دو بازی اخیر تیمش مقابل شهروند ساری و شهرداری ساوه غایب بود به ورزشگاه هندبال تهران آمد و بازی تاسیسات دریایی را از نزدیک به تماشا نشست.

دیروز و بعد از بازی تاسیسات با مس نیز خبری در ورزشگاه دهان به دهان چرخید. خبر از چراغ سبز شمسایی به فرزین دبیری حکایت داشت.

هر چند شمسایی در پاسخ به سوال خبرنگار fut5al این موضوع را تکذیب کرد اما با وقوع برخی اتفاقات، بعید نیست آقای گل جهان سال آینده در تبریز باشد.

نا گفته نماند با موفقیتی که تاسیسات دریایی در لیگ امسال بدست آورده باشگاه های زیادی خواهان جذب او هستند. پیشنهاد باشگاه های دبیری و مس که رسانه ای شده است. دیروز هم وحید شمسایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال از پیشنهاد باشگاه ماهان تندیس خبر داد!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جالب شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷

این تیمش در ساری بازی داره خودش تهران داره بازی تاسیسات نگاه میکنه
این تیمش ساوه هستش خوذش تهران داره بازی تاسیسات نگاه میکنه
مگه ادعا نکردی کنار نیمکت تعویض تو میکنی پس جناب کمک که مدرک هم داشتی چی شد پس
نه بابا شما فقط دنبال شهرت هستید وبودید
برای اون جواد اصغری مقدم متاسفیم که روی قبری فاتحه خوند که داخلش مرده نبود
هم شمس بازی دادید مهم اصغری رو

کرجی یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۴۲

دم دبیری و جواد اصغری گرم که به ساوه حال دادن

ا.... یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

متاسفم برای تیم دبیری وبزرگ تا کوچیک ترینشون از رییس تا ابدارچی باشگاه که اینجوری ابروی ما اذری های کرج رو بردن این بازیکنای بی غیرتو رو برا فصل بعد بفرستین لیگ سه تا یه خورده رسم جوانمردی رو یاد بگیردن یقین دارم خدا بد حالتونو میگیره در ضمن اون پسوند تبریز رو از اسم دبیری حذف کنین ما تیم بی غیرت که از سه تیم ۴۰ تا گل بخوره نمی خواهیم یا پول دبیری مشکل داره یا اصالت شما مشکل داره متاسفم برا همتون