کد خبر : 24208
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 15:15
-

شمسایی: آقایان جزای کارهایشان را دیده اند اما خودشان را به آن راه زده اند

شمسایی: آقایان جزای کارهایشان را دیده اند اما خودشان را به آن راه زده اند
مربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: کسانی که به هر دلیل و با هر عنوانی تهمت و افترا می‌زنند را به خدا واگذار می‌کنم که خدا هم جزای‌شان را در همین دنیا ‌می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره حواشی دیدار دیروز تیمش با مس سونگون اظهار کرد: تیم ما یک هفته دیگر بازی دارد و اتفاقا بازی سختی است. بعد از بازی با منصوری، روز جمعه در کنفرانس خبری به تمام صحبت‌هایی که درباره من شده پاسخ می‌دهم. درست نیست که در این شرایط آرامش ما را به هم می‌ریزند. تیمی که می بازد هیچ موقع نمی‌گوید تیم ما مشکل فنی دارد. می‌آید و به تیم حریف انگ می‌زند. همانطور که گفتم در نشستی خبری جواب دوستان را می‌دهم. البته باشگاه تاسیسات دریایی این صحبت‌ها را پیگیری می‌کند.

شمسایی در مورد هجمه‌ای که علیه وی و تیمش به راه افتاده، اظهار داشت:‌ کسانی که به هر دلیل و با هر عنوانی تهمت و افترا می‌زنند را به خدا واگذار می‌کنم که جزای‌شان را در همین دنیا می‌دهد. البته آنها تا همین الان هم جزای کارهای‌شان را دیده‌اند اما خودشان را به آن راه زده‌اند. من تمرکزم به سخت‌ترین بازی‌مان است که که در روز جمعه در قرچک داریم. وقتی که این بازی تمام شد، همانطور که در شروع لیگ،‌ در کنفرانسی مطبوعاتی در مورد برنامه‌ها و قرارداد دو ساله‌ام صحبت کردم، یک به یک در مورد تمام موضوعات به صورت شفاف با رسانه‌ها صحبت خواهم کرد. حرف‌هایم را می‌گذارم برای آن موقع.

وی افزود:‌ باشگاه‌مان هم بابت ادعاهایی که مطرح شد و از تاسیسات دریایی اسم برده شد، به کمیته اخلاق شکایت خواهد کرد و خودشان دنبال مسئله را خواهند گرفت و اعاده حیثیت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ضمن ستایش از بازی دیروز (جمعه) تیمش مقابل مس گفت: بازی خوبی بود. ما می‌دانستیم که بازی سنگینی خواهد بود چون مس برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به برد داشت، ولی ما برای این که شانس قهرمانی داشته باشیم باید این بازی را می‌بردیم. تمام راه‌های نفوذ تیم حریف را بسته بودیم و هر چه از زمان بازی می‌گذشت فشار بازی بیشتر هم می‌شد ولی خدا را شکر ما در این بازی سربلند بودیم.

وی درباره حضورش در این بازی با وجود نا آماده بودن، گفت: با وجود مصدومیتی که داشتم باید در بازی دیروز شرکت می‌کردم. حتی روز قبل از بازی دکتر نوروزی به من گفته بود که بازی نکنم اما نمی‌شد که تیم را تنها بگذارم. بعد از بازی هم با من تماس گرفتند و اوضاع پایم را پیگیر شدند. الان هم به همراه دو تن از بازیکنان تاسیسات در کلینیک پزشکی هستیم تا خودمان را به بازی با منصوری برسانیم.

شمسایی درباره بازی هته بعد این تیم گفت: ما به هیچ وجه برای یک امتیاز به قرچک نمی‌رویم چرا که اگر با این تفکر به آنجا برویم بدون شک بازی را واگذار می‌کنیم. ما با تمام تمرکزمان به مصاف منصوری خواهیم رفت. من از بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام کمبودها مردانه جنگیدند و الان مدعی قهرمانی هستیم. این بازیکنان اگر قهرمان هم نشوند، من از آنها نهایت تشکر را دارم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال درباره قهرمانی تیمی تهرانی بعد از سال‌ها گفت: بعد از سال ۸۵ و ۸۶ که تیم ایران‌خوردو در تهران قهرمان شد، ما دیگر در تهران قهرمانی نداشتیم. البته تیم منصوری که تیم بزرگی هم هست در قرچک قهرمان شد اما این تیم جزو توابع تهران بود. امروز خوشحالم که تیمی از تهران مدعی قهرمانی شده است.

وی درباره ادامه همکاری‌اش با تاسیسات برای فصل بعد، گفت: من قرارداد دو ساله‌ای با تاسیسات دارم که به آن متعهد هستم. سال گذشته هم با دبیری تبریز دو ساله بسته بودم اما به خاطر بیماری همسرم نتوانستم در تبریز بمانم ولی قراردادهایی که می‌بندم معرفتی هستند و این طور نیست که بعد از یک سال همه چیز را از خاطر ببرم. من از تیم دبیری و تیم‌های قبل‌تر هم نهایت تشکر را دارم و لطف‌شان را از یاد نمی‌برم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.