کد خبر : 24138
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 10:48
-

منصوری: تا سه‌شنبه رای دیدار نیمه‌تمام اعلام می‌شود/ در قاموس منصوری تبانی و بی‌وجدانی وجود ندارد

منصوری: تا سه‌شنبه رای دیدار نیمه‌تمام اعلام می‌شود/ در قاموس منصوری تبانی و بی‌وجدانی وجود ندارد
مدیرعامل باشگاه منصوری قرچک گفت: ما با قدرت بازی خواهیم کرد و برای‌مان مهم نیست که کدام تیم می‌خواهد قهرمان شود. در قاموس منصوری، تبانی و بی‌وجدانی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد شکست چهار بر یک روز گذشته تیمش برابر میثاق تهران یادآور شد: بازی یک – یک مساوی بوده و بعد سه گل دیگر خورده‌ایم. اگر کسی کم‌کاری کرده باشد، حتما با او برخورد خواهد شد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد زمان اعلام رای دیدار نیمه‌‌تمام ساوه گفت: رای روز دوشنبه یا سه‌شنبه اعلام خواهد شد.

وی در مورد اینکه بار دیگر قرچک تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر شده، اظهار داشت:‌ ما با قدرت بازی خواهیم کرد و برای‌مان مهم نیست که کدام تیم می‌خواهد قهرمان شود. در دو سال گذشته هم وضعیت به همین شکل بود. در قاموس منصوری، تبانی و بی‌وجدانی وجود ندارد. ما همیشه شخصیت خودمان را حفظ کرده‌ایم و اراده باشگاه، کادر فنی و تیم این است که بهترین بازی را مقابل تاسیسات ارائه دهیم. البته شاید مشکلاتی که به تیم ما تسری پیدا کرده، باعث بی‌انگیزگی شده باشد. شهرداری قرچک تاکنون یک ریال هم به ما نداده و متاسفانه از ۵۰۰ میلیونی که مقرر شده بود، روز گذشته اعلام کردند بیایید و ۳۰ – ۴۰ میلیون بگیرید! این پول به درد ما نمی‌خورد. این پول را به آنهایی بدهند که مسئولان شهری را توجیه کرده‌اند که به ما پول ندهند. مشکل شهرهای کوچک این است که بزرگ فکر نمی‌کنند.

مدیرعامل باشگاه منصوری تصریح کرد: اراده تیم منصوری، ایستادن با قدرت مقابل حریف و بازی کردن با کیفیت است. تیم ما اگر انسجام همیشگی را داشته باشد فکر نمی‌کنم تاسیسات دریایی در قرچک حریف ما بشود. مطمئن باشید که آنها روز سختی مقابل ما دارند. آنها احتمالا برای یک تساوی رودرروی ما قرار می‌گیرند تا قهرمان شوند اما ما فقط برای برد به میدان می‌رویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

بعنوان یک اصفهانى میگم درود به شرافتت اقاى منصوری حتى اگه ببازیو گیتى قهرمان نشه بازم برا ما سالم و پاک بازى کردن منصوری ثابت شدس بقیه هر چى میخان بگن

اهوازی شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

اقای منصوری در اینکه تیم شما همیشه فوتسال پاک را ارائه میکند هیچ شکی نیست
درود بر شرف و غیرتتان

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳

منصوری همیشه پاک بأزی کرده و پاک خواهند بود

نام ... یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۵۵

آقای منصوری امیدوارم پیروز مسابقه باشین.تا ببینن تو قرچک از تبانی این مسخره بازیا خبری نیست.ا