کد خبر : 24307
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1393 - 14:14
-

اعتراف دپارتمان داوری به کوتاهی در اخراج در بازی دبیری و تاسیسات+ اصل نامه

اعتراف دپارتمان داوری به کوتاهی در اخراج در بازی دبیری و تاسیسات+ اصل نامه
دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال طی نامه ای به کوتاهی داور بازی در اخراج محمدرضا سنگ سفیدی در بازی تاسیسات دریایی و دبیری در تهران اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از تصمیمات بحث برانگیز داوری در جریان اتفاقات بازی آغازین نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال میان تیم های تاسیسات و دبیری در سالن هندبال تهران، دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال طی نامه ای پاسخ اعتراض باشگاه دبیری را داده و به اشتباه داور در بازی این دو تیم اعتراف کرد.

 Scan1 (1)

افشین دبیری با اعلام این خبر به Fut5al گفت: کمیته داوران با صدور این نامه قبول کرد که محمدرضا سنگ سفیدی باید کارت زرد دوم را می گرفته و اخراج می شده است. اگر برگردیم و به امتیازات آن روز ما نگاه کنید می‌بینید که اگر عدالت رعایت می‌شد و ما آن بازی را می بردیم، همان سه امتیاز ما را به رده دوم یا سوم می‌رساند و روحیه می‌گرفتیم تا بتوانیم از قهرمانی خود دفاع کنیم.

وی تاکید کرد: همان موقع زبان ما مو در آورد که نباید از داور بی‌تجربه در بازی حساس استفاده کرد اما آقایان گوش نکردند تا نتیجه‌اش این شود که تیم ما با آن امتیازی که از دست داد در ادامه اینقدر بی‌انگیزه شد که هیچ نشانی از تیم قدرتمند سابق ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

لقمان حکیم سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۵۵

تاریخ خود نامه مربوط به ۹۳/۱۰/۷ هستش در حالی تاریخ عطف به نامه ۹۳/۱۰/۳۰ هستش. لااقل نامه ای رو اگه تغییر می دین، به ریزه کاری هاش دقت کنین.

داور فوتسال چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

بسیار جالب است داور بازی دبیری و گیتی پسند به جای تشویق تنبیه میشود و داور بازی تاسیسات و دبیری به جای تنبیه تشویق و هفته بعد در تبریز سر داور بازی می شود . تبریک به کمیته داوران .؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!