کد خبر : 24232
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1393 - 9:26
-

محمدی:تلاش می کنیم در دیدار با حفاری پیروز میدان باشیم

محمدی:تلاش می کنیم در دیدار با حفاری پیروز میدان باشیم
مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه گفت: بااتحاد و وحدتی که بین مجموعه تیم شهرداری وجود دارد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که پیروز میدان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نادر محمدی با اشاره به‌بازی تیم فوتسال شهرداری در برابر تیم ‏دبیری تبریز در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: شهرداری که برای بقا در لیگ در این دیدار به پیروزی احتیاج داشت مقابل دبیری سراپا حمله شد و در نهایت توانست با یک برد پرگل شانس بقای خود در لیگ را افزایش دهد.

مدیرعامل شهرداری ساوه بااشاره به بازی قبل این تیم که نیمه تمام و به سبب خرابی اسکوربورد بازی رها شد گفت: این امتیاز درحالیست که منتظر رای فدراسیون و کمیته انضباطی درباره نتیجه بازی شهروند ساری که نیمه تمام ماند هستیم که در صورت رای به نفع شهرداری ساوه و درنظر گرفتن امتیاز به سود این تیم، تیم شهرداری ساوه با تیم فوتسال مقاومت البرز در امتیاز ۲۴برابر می‌شود.
وی افزود: این درحالیست که با توجه به اینکه تیم شهرداری ساوه دارای تفاضل منفی ۱۴ و مقاومت البرز منفی ۲۳ است، شهرداری ساوه موفق می‌شود یک رده صعود به رده دوازدهم جدول دست یابد.
محمدی بااشاره به بازی بعدی تیم شهرداری ساوه گفت: شهرداری ساوه جمعه هفته آینده با تیم حفاری اهواز بازی می‌کند، درحالیکه تیم حفاری در رده سوم جدول قرار دارد و البته این بازی ‏برای دوطرف رقابت بسیار حساس است، هرچند بازی برای شهرداری ساوه بازی سرنوشت‌ساز به‌شمار می‌رود.
وی افزود: بااتحاد و وحدتی که بین مجموعه تیم فوتسال شهرداری وجود دارد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که پیروز میدان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.