کد خبر : 24416
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1393 - 11:39
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: خودم را ممنوع‌المصاحبه کردم، این آخرین مصاحبه من است/دوست ندارند یک عده جوان نتیجه بگیرند

شمسایی: خودم را ممنوع‌المصاحبه کردم، این آخرین مصاحبه من است/دوست ندارند یک عده جوان نتیجه بگیرند
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: بعد از مسابقه تمام حرف‌هایم‌ را می‌گویم و نشان می‌دهم که این آقایان کی هستند. در نشست خبری تمام حرفهایی که باید در مورد آقایان زده شود را با سند می‌گویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد صحبت‌هایی که این روزها علیه وی و تیمش مطرح می‌شود اظهار داشت: دیگر خودم را ممنوع‌المصاحبه کرده‌ام و همان‌طور که در ابتدای فصل تمام برنامه‌های‌مان را در کنفرانسی مطبوعاتی شرح دادم، بعد از بازی در کنفرانسی مطبوعاتی در مورد همه چیز خیلی شفاف صحبت خواهم کرد.

وی افزود: ما بازی خیلی سختی در قرچک داریم و می‌خواهم تمام تمرکز خودم و تیمم روی این بازی باشد، به همین دلیل این آخرین مصاحبه من است. بعد از مسابقه تمام حرف‌هایم‌ را می‌گویم و نشان می‌دهم که این آقایان کی هستند. در این نشست تمام حرفهایی که باید در مورد آقایان زده شود را با سند می‌گویم. اینها دوست ندارند من برای دومین سال متوالی قهرمان شوم و دوست ندارند یک عده جوان نتیجه بگیرند. درحال حاضر ما فقط شانس قهرمانی داریم و اگر ببریم می‌توانیم مقام قهرمانی را کسب کنیم. حالا یک بازی مانده و اینها دوست دارند تمرکز مرا به هم بریزند و این هم از زرنگی‌شان است.

وحید شمسایی در مورد حرف‌هایی که این روزها مطرح می‌شود، تصریح کرد: مانده‌ام اینها چطور می‌خواهند آن دنیا جواب بدهند و قرار است چه عذابی را تحمل کنند، گرچه عذابی بدتر را در همین دنیا می‌بینند.

کاپیتان تیم تاسیسات در پاسخ به این سوال که آیا این هفته هم بازی خواهد کرد یا نه، تاکید کرد: من هفته پیش هم با وجودی که دکتر نوروزی گفته بود بازی نکنم، بازی کردم و بعد درد زیادی داشتم. حالا صبح و بعدازظهر فیریوتراپی می‌کنم. الان دیگر فقط یک بازی مانده، من، زارعی، ابراهیمی و سنگ‌سفیدی مصدوم هستیم اما همه سعی می‌کنیم به این بازی برسیم. چون بازی خیلی سختی در روز جمعه داریم. ما تلاش‌مان را می‌کنیم و درنهایت هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

ب امید خدا قهرمانی با غیرت و اسطوره ایران

م دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

حسین شمس دنبال فرافکنیه داش وحید بیخیال حرف یه عده آدمای بیخود که فقط تو این فوتساله دنبال پولن در عین واحد با چند تا تیم کار میکنن خودتو عشقه امپراطور فوتسال ایران

نام ... دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴

وحید جان جمعه جام رو میگیری بالا سرت رو سیاهی میمونه واسه این پیر………………….

M سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۵:۰۲

بی صبرانه منتظر روز جمعه و جشن قهرمانی هستیم
قهرمانی حق تاسیساته
خسته نباشی اسطوره

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

ایشالله میبرید و قهرمان میشید سلطان شمسایی