کد خبر : 24491
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 11:44
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: این آقا بازی مس-دبیری را هم به حاشیه برد

شمسایی: این آقا بازی مس-دبیری را هم به حاشیه برد
سرمربی تاسیسات دریایی اعتراضش به تهمت های شمس را شدیدتر کرده و این بار با طرح جملاتی عجیب به سرمربی مس پاسخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات دریایی که روی خط تلفنی برنامه موج فوتبال آمده بود گفت: بعد از پایان بازی آقای نجفی پیش من آمد و این برد را تبریک گفت و این نشانه مردانگی و پهلوانی آقای نجفی است. سن من از آقای نجفی بیشتر است ولی در بازی با مس ایشان روح پهلوانی و ورزشکاری را به من یاد داد. من یکسال در تبریز بازی کرده ام و هیچگاه خاطرات خوب این شهر و لطف مردمانش را فراموش نمی کنم و اگر بخاطر مریضی و عمل جراحی سنگینی که خانمم داشت نبود هیچ وقت از دبیری بیرون نمی آمدم.امروز که خانواده بزرگی مثل دبیری،نجفی،زارعی پا پیش می گذارند و برای ورزش استان قدم برمی دارند باید این را قدر نهاد و تشکر کرد.

شمسایی در مورد ادعاهای حسین شمس سرمربی مس گفت: بعد از بازی که من حرف های این آقا را توسط یکی از خبرگزاری ها شنیدم به آقای نجفی زنگ زدم و گفتم شما که آدم بزرگی هستید این کار ها زشت است. یک تیم بازی را می برد و دیگری می بازد و در نهایت تمام می شود. دوستان من وقتی به من می گفتند که آقای شمس بخاطر شرایط سنی و چهار سال دوری از فوتسال جا مانده است، من باور نمی کردم و می گفتم شمس هنوز هم بهترین است ولی به جای اینکه به مسائل حاشیه ای می پرداخت به ورزش و روح پهلوانی می پرداخت مسی که با این همه بازیکن بزرگ و سرمایه گذاری خوب می توانست موفق تر عمل کند اما متاسفانه نشد و این حرف ها را زدند.

وی افزود: مجموعه تاسیسات در زمینه گاز و نفت در حال خدمت کردن به مردم است و امروز آمده اند و در فوتسال سرمایه گذاری می کنند و در کل آدم های تاسیساتی هستند. حالا مطرح کردن این حرف ها بخاطر پوشاندن باختشان است.من همان روز هم گفتم که ما مس را نبردیم بلکه یک بازی معمولی را بردیم و هیچ اتفاقی نیفتاده است.پارسال من در برنامه شما که مهمان بودم گفتم که تبریز سه تیم دارد و باید در راستای موفقیت هر سه تیم قدم برداریم ولی متاسفانه این آقا در بازی مس و دبیری دو باشگاه را به خاطر مسائل حاشیه ای درگیر می کرد. وقتی دبیری در آسیا نتیجه نگرفت این دوست ما در رسانه ها گفتند که بازیکنان با تجربه تو کار تیم گذاشتند. من فکر می کنم این ادبیات زیبنده حسین شمس که در سال ۲۰۰۹ مربی برتر جهان انتخاب شده نیست. امیدوارم اگر این قضیه صحت دارد دوستان با مدارک اسامی را رو کنند تا ما ناپاک های فوتسال را بشناسیم و از جلو راه مان برداریم.

وی افزود: چون نامی از باشگاه خدمت گذار تاسیسات دریایی به میان آمده است مجموعه تصمیم به شکایت گرفته است و نامه ای به فدراسیون فرستاده اند که قرار است به کمیته انظباطی و اخلاق برود و فقط از آقای شمس به خاطر روشن شدن موضوع شکایت کرده ایم وگرنه باشگاه مس مجموعه ای بزرگ و قابل احترام است.اگر این حرف ها ثابت نشود تبعات بدی خواهد داشت چون راحت تهمت زدن به کسی کار خوش آیندی نیست.

شمسایی گفت: زمان آقای شمس ما در تبریز ۵-۲ به دبیری باختیم، خیلی قشنگ و مردانه آمدیم و دست دادیم همدیگر را بغل کردیم و حتی تعدادی از دوستان با ما تا فرودگاه هم آمدند. بعد در برنامه ۹۰ نشان داد که آقای شمس گریه کردند مثل مادری که دارد وضع حمل می کند و بچه اش را می اندازد. او  می گفت از فشار در آمدم؛ من نمی دانم با یک برد خنده و گریه می کنند. ارزش فوتبال بیش از این ها می باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسي سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

واقعا باید خجالت بکشی شمسایی هر کسی هم که ندونه تو خودت خیلی خوب میدونی که
استاد شمس چه زحمت هایی برات کشیده چه محبت هایی به تو کرده اینو تمام کسایی که
تو و استاد شمس رو میشناسن میدونن این جور حرف زدن ها اصلا قشنگ نیست راجب همچین
مرد بزرگی و در حد و اندازه تو نیست واقعا که خیلی آدم باید نمک نشناس باشه خوب خودت رو
نشون دادی

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

ادمهای بزرگ خودشون و نشون میدن فقط اسم نیس درسته شمس مربی خوبی بوده ولی این اخلاق و طرز حرف زدنش اون و به چهره ای……تبدیل کرده در مقالب شمسایی هم منش پهلوانی داره هم فوتبالیست قابلی هست
اقای شمس پیشنهاد میکنم دست از این رفتار بردارید تا بیشتر از این از چشم نیافتادید

هوادار فوتسال سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

ادمهای بزرگ خودشون و نشون میدن فقط اسم نیس درسته شمس مربی خوبی بوده ولی این اخلاق و طرز حرف زدنش اون و به چهره ای……تبدیل کرده در مقابل شمسایی هم منش پهلوانی داره هم فوتبالیست قابلی هست
اقای شمس پیشنهاد میکنم دست از این رفتار بردارید تا بیشتر از این از چشم نیافتادید

ناشناس سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

وحید شمسایی تو اصلا در حد و اندازه اى نیستى که بخواى در مورد حسین شمس نظر بدى که ؟؟!!تو هنوز یک تیم رو ایران بردى بیرون؟؟اره بردى جام رمضان کویت تو چهار تا تیم کویت وقطر و.چهارم شدى و از گروه خودت بالا نیامدى تازه دعوا هم کردى و کتک هم خوردى حالا فکر کردى کى هستى که در مورد حسین شمس نظر میدى؟؟؟تو حالا حالا ها باید بدویى تا به حسین شمس نزدیک بشى!! خیلى کوچیک تر از این حرفا هستى شمسایى!!

mohammadrezahedayati پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

خوشگله اولا شمس هیچی نیس اگر بود تاسیسات ووو میبرد نه اینکه ۴تا بخوره دوما همه میدونن چه مافیفای داره این شمس سوما نیام بالاسرت

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

شمسایی دوست داریم

رضايي سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

دمت گرم داداش فقط خودت میتونی جلوی این شمس و بگیری

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

چرا کامنت منو نمیذاریییییید؟؟؟؟
شما هم از شمس میترسید؟
خودت و عشقه شمسایی

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

با عرض سلام خدمت اقای محمد علی شمس

اینا چه حرفهایی که این وحید شمسایی میزنه

نام ... جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

محمد علی شمس خوب أمدی

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

آقای شمسایی به همه میتازی بابدترین الفاظ.دنیاهمینطوری نمیمونه.یه کم ازادب برادربزرگترت یادبگیر

عليرضا چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۳۹

به نظر من با ادمایی مثل شمس باید همینجوری حرف زد وگرنه بازی و باختی

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۳۰

شمسایی تو خوبی استثنایی هستی واقعا … تو ایرانم واقعا کارتو بلدی… فقط امسال جام باشگاه ها برو اونجام نشون بده که فقط ایران کار بلد نیستی و تو فوتسال بین المللی هم میتونی

مهرداد چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

حسین شمس چند سال نبوده میخواد خودش رو بنداز سر زبونها اخر فصله میخواد فصل بعد تیم داشته باشه فقط سلطان شمسایی وناصری