کد خبر : 24509
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 11:20
-

فلاح: نمی‌دانم این تلفن‌ها چیست که به بازیکنان مقاومت و ساری زده می‌شود؟

فلاح: نمی‌دانم این تلفن‌ها چیست که به بازیکنان مقاومت و ساری زده می‌شود؟
سرمربی تیم مقاومت البرز گفت: این روزها همه دم از فوتسال پاک و جوانمردانه می‌زنند اما تلفن از دست‌شان نمی‌افتد،‌ نمی‌دانم کدام ناجوانمردی این تماس‌ها را با بازیکنان من می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح در مورد دیدار این هفته تیمش با شهروند ساری اظهار داشت:‌ ما از روز گذشته تمرین‌مان را دوباره شروع کردیم. برای این بازی دو بازیکن سه کارته (نادر حنیفی و نعیم سنگ‌فروش) و دو بازیکن مصدوم (پیمان امین‌نژاد و مجید خزایی) داریم. بازیکنان من این فصل با جان و دل بازی کردند و با اینکه مستحق برخی نتایج نبودیم اما می‌خواهیم لیگ را به خوبی به اتمام برسانیم.

وی افزود: فارغ از اینکه چه نتیجه‌ای در دیگر شهر‌ها رقم می‌خورد ما می‌خواهیم این بازی را ببریم و به عنوان بازی آخر لیگ‌مان، عملکرد خوبی داشته باشیم.

فلاح در خصوص اینکه گفته می‌شود شهروند ساری چون بقایش در لیگ برتر قطعی شده، این مسابقه را خیلی جدی نخواهد گرفت، تصریح کرد: به نظر من اصلا چنین بحثی در کار نیست. ابطحی و تیمش این مسابقه را جدی می‌گیرند و از آنها هم خواهش می‌کنم که با تمام قوا برابر ما حاضر شوند. باعث افتخار ماست که با تیم ابطحی بازی کنیم و می‌خواهیم حداقل با سربلندی بازی‌ها را در شهر خودمان تمام کنیم و بعد چشم امیدمان به بازی حفاری و ساوه باشد. در این چند هفته همه دم از فوتسال پاک و جوانمردانه می‌زنند، با این وجود نمی‌دانم این تلفن‌ها چیست که به بازیکنان مقاومت و ساری زده می‌شود. همه حرف از پهلوانی به میان می‌آورند اما تلفن از دست‌شان نمی‌افتد. برخی پیش از توجه به بازی تیم خودشان، به بازی حریف‌شان کار دارند.

سرمربی تیم مقاومت البرز خاطرنشان کرد: نمی‌دانم برخی چرا اینقدر عوامفریبی می‌کنند، این کارها خوب نیست. اینجا انگار یک ویترین شده،‌ در بیرون صحبت از فوتسال پاک و پهلوانی است اما در درون کار چیزهای دیگری می‌بینی. درواقع با آنچه که می‌بینی و می‌شنوی تفاوت‌های زیادی وجود دارد.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

تو رو خدا شما که عمدا نرفتید اصفهان که به جای هزینه رضایت نامه عابدین سه امتیاز به گیتی پسند بدید ، حرف از پاکی نزنید.

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

بخدا قسم با بازیکنان حفاری هم تماس برقرار شده

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

سلام اقای فلاح ازهمین الان معلومه کدوم تیم سقوط میکنه چون همه چی زیر سرفدراسیون واون کسایی هس ک باپول خودشونومیبرن بالا ..ی فلش بک بزنینن به عقب همه چی واستون روشن میشه چرا بایدبازیه …ساری وساوه به مشکل بخوره..ک بعدنیمه تمام گذاشته بشه اون بازی..و الان ک هفته آخرلیگ چندروزدیگه به پایان میرسه رای بدن ک بازیه نیمه تمامه ساری وساوه بعدتمامه بازیهایه لیگ بصورت یک نیمه برگزار بشه..مثل روزروشنه ک فدراسیون میخادتیم ساوه تولیگ بمونه وامسال مقاومت وپایاسازه ک زیادواسه فدراسیون خرج نمیکنن برن دسته پایین تر..موفق وپیروزباشی همیشه آقای رضافلاح عزیز..حق شماروهفته آخرلیگ مثل آب خوردن میخورن وشماهم نمیتونی کاری بکنی چون زورت ب فدراسیون نمیرسه…یاعلی

فوت چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۱۸

سلام
بابا ایول
آخرلیگ همه چیز مشخص میشه به نظر تحلیلت درسته