کد خبر : 24708
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 12:43
-

دبیری: غفاری نامه را ندیده چون چینش داورانش زیر سئوال رفته است/ رای ترابیان به بارسلونا در حضور نماینده ایران از آن کارها بود!

دبیری: غفاری نامه را ندیده چون چینش داورانش زیر سئوال رفته است/ رای ترابیان به بارسلونا در حضور نماینده ایران از آن کارها بود!

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از اول لیگ مدام گفتیم این طرز انتخاب داور برای بازی‌ها نیست و قبل بازی با تاسیسات هم چه من و چه وحید شمسایی از انتخاب این داوران بی‌تجربه برای این بازی مهم تعجب کرده بودیم اما دوستان سینه سپر

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از اول لیگ مدام گفتیم این طرز انتخاب داور برای بازی‌ها نیست و قبل بازی با تاسیسات هم چه من و چه وحید شمسایی از انتخاب این داوران بی‌تجربه برای این بازی مهم تعجب کرده بودیم اما دوستان سینه سپر کرده و از انتخابشان دفاع کردند.

وی افزود: آقایان لجاجت کردند و این انتخاب بد را انجام دادند تا همین موضوع یکی از چند علتی شود که دبیری قهرمان سال قبل لیگ نتواند از آن بازی به بعد در قواره یک مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شود. این را مدیون چینش‌های آقای غفاری بودیم که نه تنها صدای ما بلکه صدای کل لیگ را درآورده بود.

مالک باشگاه دبیری با بیان اینکه نگران این نیست که با انتقاداتش محرومیتش بیشتر شود، گفت: من از رفتار اشتباهی که در آن بازی خاص با داور انجام دادم دفاع نمی‌کنم اما ببینید که آقایان چه می‌کنند که این اتفاقات رخ می‌دهد. من حرفم را می زنم و انتقادم را می کنم تا شرایط بهتر شود حالا اگر ناحق می‌گویم دو سال که هیچ بیست سال محرومم کنند.

افشین دبیری با تاکید بر اینکه رفتارهای کمیته انضباطی با باشگاه‌های لیگ بسیار تبعیض‌آمیز است مدعی شد: رایی که برای بازی ساوه و شهروند اعلام شد نشانگر نفوذ مسئولان بود والا چطور می‌شود که کارشناس سازمان لیگ بگوید اتفاق اسکوربورد طبیعی بوده و باز هم رای به تکرار نیمه بازی داده شود؟ این ناشی از ضعف مدیریت در فوتسال است.

وی افزود: البته که نتیجه این بازی هیچ دخلی در سرنوشت باشگاه دبیری تبریز ندارد اما فکرش را بکنید که این اتفاق برای ما افتاده بود و مثلا تماشاگر هم به زمین ریخته بود نه تنها سه امتیاز را در لحظه و همان شب اعلام می‌کردند بلکه یک رده هم تیم ما را پایین‌تر می‌فرستادند. درد ما تبعیض و سواستفاده از جایگاه‌ها است که بیداد می‌کند.

مالک دبیری متذکر شد: امیدوارم کمیته انضباطی فکری به حال رای خنده داری که داده شده بکند والا با این رایی که دادند دیگر سنگ بر روی سنگ نمی ماند و از فصل آینده هر تیمی احساس خطر کند بلافاصله نیمه دوم نفراتش را بیرون می‌کشد و بازی نمی‌کند چون نهایتش این است که دوباره نیمه دوم برگزار می‌شود!

وی در خاتمه از رایی که عباس ترابیان در پایگاه جهانی فوتسال پلنت به نفع تیم بارسلونای اسپانیا داده است، یادآور شد: از تمام رای دهندگان که پرسیدم گفتند نام تیم دبیری بسیار واضح در لیست رای گیری وجود داشته است به همین خاطر از رایی که آقای ترابیان به بارسلونا داده است به شدت تعجب کردم و نفهمیدم چه منافعی برای ایشان بالاتر از رای به نماینده کشورش وجود داشته است. این کار که خودشان هم به رسانه ها اعلام کرده‌اند از آن کارها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه تبریز چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

من از آقای دبیری حمایت می کنم راست میگه دیگه آقایان دقت در چینش داوران بسیار نکته مهمی است …. اما دوستان دقت نمی کنند. ولی برادر عزیز آقای دبیری شما از اون هفته که داوری ضعیف بود(تاسیسات – دبیری ) به تمام داوران به چشم سرداور اون بازی نگاه کردی و معترض شدی چون من بازی های دبیری را پیگیری می کردم در بازی ماهان در قم و بازی با گیتی در تبریز داوران باشجاعت و کم اشتباه عمل کردند. انصاف داشته باشید.همه را با یک چشم نبینید. مشگل شما با داور بازی تاسیسات بود چرا اون داور مظلوم را نوازش کردی؟ اون داور گناهش چه بود؟ فقط اینکه داور بود.

محمدعلي شمس جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

فصل مسابقات به پایان رسید
باکمال شرمندگی أمسال کاسب نبودیم وسال خوبی نبود وفقط تلاش کردیم تیّم دبیری وتاسیسات دریائی رو با کامنت هامون خراب وبه حاشیه ببریم که مقداری جواب داد ومقداری باعث انگیزه شد تا جلومون بیشتر همه متحد بشن در هر صورت گذشت و مهم نیست أمسال هرجا رفتیم به همت عزیزان گند زدیم وزدیم راستی الان دلارچنده ؟؟؟؟؟؟
بگذریم
تا سال بعد واینکه بانام های دیگران براتون پیام بزارم خدا نگهداره

سام چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵

اقا ۶ سال لیگ یک بودی گفتی داور .حالام که پول شورای شهر تبریزو حیفو میل میکنی باز میگی داور .مگه ۹ تا تو ساری خوردی .هفت تا تو ساوه خوردی و……. شما اول باید میرفتی مدیریت در ورزش اموزش میدیدی که تیمتو دست یه بچه نمیدادی که زمانی که خودت تیم داشتی میرفتی تنکابن اون بازیکن اونجا بود ده تا ده تا ازتون گل میخوردن .شما به جای گیر دادن به داور برو فکر فلسفه ورزش باش که اولین درسش انسانیته .غفاری یه معلمه همه میشناسنش .واسه اون امسال تو چه فرقی میکنه که چی بگین مهم نظر مردمه .از اون داور تو همین سایت عذرخاهی کن که ببخشدت .حلالیت بطلب زندگی ارزش این همه بد اخلاقی رو نداره .پاینده باشید

نام ... پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۳:۰۳

سام خودش زبون داره تو رو….. سام سرسره بازی نکن پسر میفتی دست وپات میشکنه
تو بهتره بجای اینکه بجای سام کامنت بزاری به فکر پول حلال باشی که سر سفره خانواده ات میبری دوست عزیز بهت گفتن دوست صمیمی اصغری مقدم سام هستش ولی بهت نگفته بودن سام به اسم دیگه کامنت میزاره اره بچه جان برو که یکسال عمر خودتو بجای اینکه به کارت برسی وقت خودتوسر کامنت گذاشتن گذاشتی تا دیگران خراب کنی ولی نفهمیدی وهرگز هم نمیفهمی باید نُون دست رنج خودتو بخوری نه نُون چاپلوسی وسبزی پاک کردن

ناشناس پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۳:۱۷

ماشالله کارشناس منطقه ۶ تهران
ماشالله جناب مشاور
تو که داستان خوب میگی چرا کسی داستان تو رو گوش نمیده تو اگر وجود داشتی به اسم خودت پیام میزاشتی داداش پس لطفا……و

ترك پشت ترك هستش پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۳:۱۹

جوان تو تبریزی نیستی بی جهت بجای ما حرف نزن بهتره بجای خودت حرافی کنی

نام ... پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۳:۲۳

ااااای اقای محترم هیچ وقت شهروند تنکابن یا صنایع سنگ تنکابن در هیچ مقطعی از تیّم دبیری ده تا ده تا نخورده وزمانی هم تیّم دبیری با تنکابن بازی کرده این اقای مربی بازیکن پست اصفهان بوده
اره
بابات بهت بد آمار داده البته تقصیری هم ندارید
جهت اطلاعات عمومیت گفتم بدونی بی جهت اینجا برای خودت حرف نزنی

نام ... پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

آقای دبیری.رای بازی میثاق ودبیری روکه بازی باخته روباسیاه بازی شمسایی بردیدچی.یادت رفته

ساوجى پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰

درود به شرفت افشین دبیرى…

تماشاگرفوتسالی پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶

تو برو اول خودتو اصلاح کن بعد بیا اظهار نظر کن.اصلا در حدی نیستی که برای داوری کشور تعیین وتکلیف کنی