کد خبر : 24641
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 9:46
-

رئیسی:آقایان اعتبار فوتسال را با این اتهامات از بین می برند/ با همین حرفها قراردادهای ۱۰۰ میلیونی ۲۰ میلیون شده!

رئیسی:آقایان اعتبار فوتسال را با این اتهامات از بین می برند/ با همین حرفها قراردادهای ۱۰۰ میلیونی ۲۰ میلیون شده!
بازیکن تیم تاسیسات دریایی گفت: این حاشیه‌هایی که اهالی فوتسال مطرح می‌کنند این رشته را نابود می‌کند، با همین بحث‌ها قراردادهای ۱۰۰ میلیونی به ۲۰ میلیون رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید رئیسی در مورد وضعیت تیم تاسیسات در آستانه هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: شرایط خیلی خوب است، همه چیز عالی است. باشگاه کاملا به چیزهایی که در ابتدای فصل گفته، عمل کرده، بازیکنان هم آنهایی که من می‌شناختم، بهترین آمادگی‌شان را امسال داشتند و هر چه داشتند برای موفقیت تیم گذاشتند. با تمرین زیاد و دعای بچه‌ها، هر هفته بازی‌های‌مان مثل فینال بود. همین حساسیت بازی‌ها به تیم استرس وارد می‌کرد اما با این وجود کادرفنی از تیم راضی است و همه به دنبال این هستند که سه امتیاز این مسابقه را بگیریم و قهرمان شویم.

وی در مورد بحث‌هایی که این روزها در مورد ناپاکی فوتسال مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه دو سه سال است که این حرف‌ها باب شده،‌ یکی دو هفته آخر خیلی حساس می‌شود و امتیازها به هم نزدیک است. به هر شکل هر کسی دوست دارد که تیمش قهرمان شود و برخی سعی می‌کنند به نوعی تمرکز حریف‌شان را به هم بریزند. متاسفانه با جوان‌های تیم‌ها صحبت می‌شود و تلفنی وعده و وعیدهایی داده می‌شود که فصل بعد تو را به تیم خودم می‌آورم. من در این دو سالی که وحید شمسایی کار مربیگری می‌کند، با او هستم. شاید زمان بازیگری او بحث‌هایی مطرح بود اما هیچ‌کدام آنها را باور نمی‌کنم. او همیشه به ائمه اطهار متوسل می‌شود، شاید بتواند امثال رئیسی و نظری را سیاه کند اما خدایی آن بالا هست که ناظر بر همه چیز است و وحید هم اعتقادات مذهبی دارد.

این بازیکن باتجربه یادآور شد: در ۱۰ – ۱۵ سال اخیر، کسانی در فوتسال ایران بوده‌اند که یک سال یا دو سال عناوینی را به خود اختصاص داده‌اند اما وحید سال‌هاست که توانسته این عناوین و افتخارات را حفظ کند. او صبح و بعدازظهر تمرین می‌کند و تلاشش از همه بیشتر است، همین هست که خدا هم کمکش می‌کند.

رئیسی تصریح کرد:‌ متاسفانه مربیانی که به این بحث‌ها می‌پردازند، با این حرف‌ها به فوتسال ضربه می‌زنند. اکنون که چهار نفر به ورزشگاه می‌آیند، با همین حرف‌ها هم آنها را فراری می‌دهیم. اعتباری که فوتسال در ۱۰ سال به دست آورده، به این شکل از بین می‌رود. باشگاه‌هایی مثل تاسیسات، گیتی‌پسند و مس که در این رشته هزینه می‌کنند، چرا خودمان به دست خودمان کاری می‌کنیم که به سرنوشت امثال تام ایران‌خودرو، علم و ادب و ماهان تندیس دچار شوند. این بحث‌ها از داخل خودمان است که دارد فوتسال را از بین می‌برد. با همین حرف‌ها قراردادهای ۱۰۰ میلیونی به ۲۰ میلیون تومان رسیده است. به هر شکل ما این هفته می‌رویم که بازی خود را با برد پشت سر بگذاریم و قهرمان شویم. امیدوارم حق هم به حق‌دار برسد، هم تیم ما لیاقت قهرمانی دارد و هم تیم گیتی‌پسند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

درود بر بازیکن با اخلاق

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

البته آن موقع هم بسیاری از بازیکنان شایسته ایران چنین پولهایی نگرفتند و این پول فقط مال باند مخصوص و نفراتی بود که آقای ۰۰۰ سفارش میکرد و حتی چند نفر آنها یا مرتب مصدوم بودند و یا اصلا عملکرد خوبی نداشتند ولی در اصفهان با سوء استفاده آقای مدیرعامل و بعد هم مربی که از اقوام نزدیک است از عشق و علاقه و ساده لوحی برادران ریخته گران و بعد هم آقای جنتی استفاده شد و در قبال این پرداختها هم برای خودشان به چه منافعی دست پیدا کردند وگرنه در همان موقع هم مجیدجان نه بازیکنان بومی همان تیمها چنین پولی گرفتند و نه در شهرهای دیگر چنین پولی می‌دادند!!!
البته خود بهتر میدانید ارزش آن موقع آن مبالغ چقدر کلان بوده است!
آقا مجید شما و چند نفر دیگر با منحل شدن یکی از تیمها از اصفهان رفتید ولی عده ای هنوز هم مثل چسب به باشگاه گیتی چسبیده اند و با وجود تاخیر در پرداخت بهترین پول را یا نقدی یا بصورت ماشین میگیرند!!