کد خبر : 24661
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 10:34
-

شمسایی: تیم منصوری تماشاگران پرشور، بازیکنان و مدیریت خوبی دارد / بعضی‌ها از خدا نمی‌ترسند و تهمت می‌زنند

شمسایی: تیم منصوری تماشاگران پرشور، بازیکنان  و مدیریت خوبی دارد / بعضی‌ها از خدا نمی‌ترسند و تهمت می‌زنند
مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی معتقد است که تیمش در هفته پایانی بازی دشواری در قرچک دارد ولی تمام تلاش خود را برای موفقیت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد بازی جمعه تیم‌های فوتسال تأسیسات دریایی و مصوری قرچک در چارچوب هفته بیست‌وششم و پایانی لیگ برتر فوتسال کشور عنوان کرد: می‌دانیم روز سختی در قرچک داریم. تیم منصوری تماشاگران پرشور، بازیکنان خوب و مدیریتی دارد که دست خالی تیم را چرخانده است. ما هم یک بازی داریم و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم پیروز شویم حالا دیگر هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه مصدومیتی که دارد مقابل منصوری به میدان می‌رود، عنوان کرد:‌ به امید خدا مقابل منصوری بازی می‌کنم، هرچند پزشک گفته نباید تمرین و بازی کنم اما می‌خواهم جمعه به تیمم کمک کنم.

مربی – بازیکن تأسیسات دریایی تهران در خصوص اینکه آیا قهرمانی‌اش با این تیم برای او ارزش بیشتری دارد، گفت: اگر بتوانم با تأسیسات قهرمان شوم دهمین قهرمانی‌ام در ایران است ولی بعضی‌ها فقط پشت سر من دروغ می‌گویند و از خدا نمی‌ترسند. کار بعضی‌ها فقط دروغ گفتن، بهتان و  تهمت زدن است، نمی‌دانم آنها از خدا نمی‌ترسند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسن چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

دمت گرم داورزنی رو اصلا بحساب نیاوردی

محمد چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

تا نباشدچیزکی مردم نگویند چیزها.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸

دوباره که تو مصاحبه کردى راستى ایندفه نگفتى ما قهرمانى نمیخایم

بازیکن حفاری چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱

اقای مافیای فوتسال ایران پارسال هم در چنین موقعی از فصل بازیها انگ ناپاکی خودت را به شخص دیگری ارتباط دادی توسط یک فایل صوتی.رسیدن و به دست اوردن و زندگی کردن با هر قیمتی برای شما که ادعای پاکی دارید بی ارزش است.