کد خبر : 24663
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 10:42
-

فلاح: خدا را شکر که کارمان در هفته آخر به ابطحی و ناظم الشریعه کشیده شد

فلاح: خدا را شکر که کارمان در هفته آخر به ابطحی و ناظم الشریعه کشیده شد
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: ابطحی و ناظم‌الشریعه اخلاق‌مند هستند و خدا را شکر که کارمان در هفته آخر به این دو مربی کشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح در مورد بازی روز جمعه تیمش با شهروند ساری در چارچوب هفته بیست‌وششم و پایانی لیگ برتر اظهار داشت: در چند بازی آخر مستحق پیروزی بودیم اما در دقایق پایانی یا شکست می‌خوردیم یا بازی مساوی می‌شد. حالا هم می‌خواهیم لیگ را خوب تمام کنیم و کاری به کار کسی و تیمی نداریم. می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و برای‌مان فرقی ندارد که در دیگر شهرها چه اتفاقی می‌افتد.

وی ادامه داد: زمانی که در بازی با ماهان تندیس قم و در ۲۰ ثانیه پایانی پیروزی را با تساوی عوض کردیم ترس تمام وجودم را گرفت که کارمان به هفته‌های پایانی کشیده شود که این اتفاق هم رخ داد. حالا شانس مقاومت، شهرداری ساوه و پایاسازه تبریز برای ماندن در لیگ یکسان است. هر اتفاقی که در بازی جمعه با شهروند ساری رخ دهد ما فقط می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در مورد اینکه چه صحبتی با تیم‌هایی دارد که انگیزه‌ای برای بازی در هفته پایانی لیگ ندارند، گفت: خدا را شکر هم ابطحی و هم ناظم‌الشریعه جزو نخبگان فوتسال هستند و البته به موازین اخلاقی پایبند هستند. این دو مربی قبل از اینکه حرفه‌ای باشند اخلاق‌مند هستند و تیم‌هایشان در بازی آخر فوتسال بازی می‌کنند. خدا را شکر که کارمان در هفته آخر به ابطحی و ناظم الشریعه کشیده شد.

فلاح در خصوص اینکه فکر می‌کند بین تأسیسات دریایی و گیتی‌پسند چه تیمی قهرمان شود، خاطرنشان کرد: تمام تمرکزم روی تیم خودم است اما باید بگویم هم شمسایی و هم کشاورز دوستان خوب من هستند و به آنها به خاطر رقابت خوبی که داشتند تبریک می‌گویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بازیکن حفاری چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹

با سلام به شما مربی جوان موفق و احترام به نظر شما خواستم این موضوع را به شما اشاره کنم که در انتخاب گزینه ی اول شما که استاد ابطحی میباشد با نظر شما موافق هستم ولی در انتخاب گزینه ی ۲ که ناظم الشریعه است سخت در اشتباه هستید ایشان یکی مافیای فوتسال کشور میباشد.

طرفدار مقاومت پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

با سلام باید بگم که آقای رییسی واقعا برای تیم زحمت کشیدند و ایشون تیم و به لیگ یک و لیگ برتر رساندند
واقعا از ایشون ممنونیم