کد خبر : 24752
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 8:20
-

تاسیسات دریایی قهرمان لیگ برتر شد

تاسیسات دریایی قهرمان لیگ برتر شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آخرین نظرسنجی fut5al در سال ۹۳ به انتخاب قهرمان لیگ اختصاص داشت که از هفت هفته مانده به پایان فصل آغاز شد. بعد از تقریبا دو ماه از آغاز این نظرسنجی و در حالی که تنها کمتر از ۴۸ ساعت تا مشخص شدن قهرمان لیگ زمان باقی است، کاربران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آخرین نظرسنجی fut5al در سال ۹۳ به انتخاب قهرمان لیگ اختصاص داشت که از هفت هفته مانده به پایان فصل آغاز شد.

بعد از تقریبا دو ماه از آغاز این نظرسنجی و در حالی که تنها کمتر از ۴۸ ساعت تا مشخص شدن قهرمان لیگ زمان باقی است، کاربران پایگاه خبری فوتسال، تیم تاسیسات دریایی تهران را قهرمان لیگ معرفی کرده اند.

از میان ۱۱۸۳ کاربر شرکت کننده(تا لحظه ارسال خبر) ۳۷ درصد به تاسیسات دریایی تهران رای داده اند.اتفاقی که اگر در ابتدای فصل می افتاد جای تعجب داشت اما الآن با توجه به صدرنشینی مستمر این تیم در جدول، انتخاب آن به عنوان تیم قهرمان چندان هم دور از انتظار نیست. حال باید دید تاسیساتی ها فردا در قرچک پیش بینی کاربران پایگاه خبری را محقق می سازند یا اتفاق دیگری خواهد افتاد؟

در صورتی که یاران وحید شمسایی دستشان از جام کوتاه بماند، گیتی پسندی ها برای دومین بار عنوان قهرمانی را از آن خود خواهند کرد. اتفاقی که تنها ۱۵ درصد از مخاطبان پایگاه خبری فوتسال آن را پیش بینی کرده اند و گیتی پسند در این نظرسنجی رده سوم را به خود اختصاص داد. دلیل این رای پایین هم می تواند اتفاقات ابتدای فصل باشگاه باشد که با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم می کرد و نتایج مطلوبی هم کسب نکرده بود اما در نیم فصل دوم و چراغ خاموش خودش را به بالای جدول رساند. هر چند در شرایط فعلی و روی کاغذ، شانس تهرانی ها برای کسب قهرمانی بیشتر از اصفهانی هاست.

اما در این نظرسنجی هم ۲۲ درصد از شرکت کننده ها به تیم ماهان تندیس قم رای دادند. تیمی که به اعتقاد هوادارانش نتوانست انتظارات را بر آورده کند اما به نظر می رسد مسئولان تیم نظر دیگری دارند.

نتیجه کامل نظرسنجی پایگاه خبری را در ادامه مشاهده می کنید:

 

New Picture (19)

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.