کد خبر : 24772
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 21:50
-

تدارک ویژه پایگاه خبری فوتسال برای روز پایانی لیگ برتر

تدارک ویژه پایگاه خبری فوتسال برای روز پایانی لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال به ایستگاه پایانی خود رسیده و تا ساعاتی دیگر مشخص می شود جام قهرمانی توسط وحید شمسایی در قرچک بالای سر می رود یا گیتی پسند با محمد کشاورز دومین جامش را به ارمغان می آورد. در پایین جدول هم رقابت سختی بین تیم های مقاومت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال به ایستگاه پایانی خود رسیده و تا ساعاتی دیگر مشخص می شود جام قهرمانی توسط وحید شمسایی در قرچک بالای سر می رود یا گیتی پسند با محمد کشاورز دومین جامش را به ارمغان می آورد.

در پایین جدول هم رقابت سختی بین تیم های مقاومت البرز، شهرداری ساوه و پایاسازه برای بقا وجود دارد و حساسیت بازی این تیم ها هم دست کمی از بازی تیم های بالای جدولی ندارد.

پایگاه خبری فوتسال نیز با توجه به اهمیت بالای بازی های هفته پایانی لیگ در نظر دارد پوشش خبری منحصر به فردی را از این بازی ها ارائه دهد.

از همین رو گروه های خبری fut5al فردا در تمام ورزشگاه ها مستقر خواهند بود و به خصوص برای دو دیدار قرچک و اصفهان که تکلیف قهرمان در آن مشخص می شوند بیشترین تعداد خبرنگار حضور خواهند داشت.

نتیجه زنده بازی ها که طبق معمول در صفحه نتایج زنده قابل مشاهده خواهد بود و این نتایج با سرعت و دقت بالا به روز خواهد شد.

اما در بازی های این هفته به جز نتایج زنده، گزارش لحظه به لحظه هم از بازی ها خواهیم داشت. این گزارش به صورت مجزا از نتایج زنده و به صورت خبر در صفحه اصلی منتشر خواهد شد و لینک آن را هم در صفحه نتایج زنده قرار می دهیم. هر اتفاقی که در هر هفت بازی رخ دهد بلافاصله در این صفحه منعکس خواهد شد.

بعد از پایان بازی ها نیز منتظر گزارش های تفصیلی از تمام جوانب بازی ها باشید. گزارش های تصویری به صورت عکس و فیلم و مصاحبه های متنی و صوتی در دستور خبرنگاران پایگاه خبری قرار خواهد گرفت.

گزارش های آماری جذاب هم بخش دیگری از تدارک پایگاه خبری برای روز جمعه است. قطعا با اتمام بازی ها بسیاری از علاقه مندان به دنبال اطلاعات کامل از تمام بازی ها هستند، موضوعاتی مثل آقای گلی، تعداد گل ها، بهترین خط حمله و … منتظر تمام این اطلاعات در پایگاه خبری فوتسال باشید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منصوری جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۰۳

واقعا ممنونیم

ساوه جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۰۱

با اینکه مسئولان شورای شهر ساوه بدقولی کردن سر به سر تماشاگرای ساوه گذاشتن ولی ایشالا شهرداری با شکست حفاری ماندگار بشه تو لیگ.آقایون تماشاگرا مسخره شما نیستن

مهران جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

با سلام
امروز کدوم بازی از شبکه ورزش پخش میشه؟