کد خبر : 24749
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 5:50
-

لیگ به ایستگاه پایانی رسید/ قهرمان مشخص می شود،تیم سقوط کننده نه!

لیگ به ایستگاه پایانی رسید/ قهرمان مشخص می شود،تیم سقوط کننده نه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ به ایستگاه پایانی خود رسید. ماراتنی پر حاشیه و جذاب فردا در شرایطی قهرمان خود را می شناسد که با رای خنده دار هیات رئیسه در مورد بازی ناتمام لیگ،تکلیف تیم های سقوط کننده مشخص نخواهد شد و همه چیز منوط به برگزاری بازی یک نیمه ای در ساوه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ به ایستگاه پایانی خود رسید. ماراتنی پر حاشیه و جذاب فردا در شرایطی قهرمان خود را می شناسد که با رای خنده دار هیات رئیسه در مورد بازی ناتمام لیگ،تکلیف تیم های سقوط کننده مشخص نخواهد شد و همه چیز منوط به برگزاری بازی یک نیمه ای در ساوه است.در این میان در تمامی بازی ها فارغ از حرف و حدیث هایی که اکثرا بدون سند بوده انتظار فوتسال پاک را داریم و اینکه همه دیدارها در زمین رقم بخورد و هیچ ناپاکی گریبان فوتسال ما را نگیرد.
تاسیسات،یک امتیاز تا قهرمانی
برای شمسایی احساس کنونی شبیه همین روزها در سال گذشته است.او سال قبل هم در دبیری در بازی پایانی یک امتیاز می خواست تا قهرمان شود و به این مهم رسید و حالا هم در شرایطی مشابه قرار دارد.تیم وحید در شرایطی به قرچک می رود که او تلاش زیادی کرده تا استرس را از تیمش دور و با حاشیه هایی که برخی برایش ایجاد کردند مقابله کند.حریف انها هم تیم با سابقه و کارنامه داری است و هم با تماشاگرانش کار را برای هر تیمی دشوار می کند. روی این اصل به هیچ عنوان پیش بینی خاصی از این دیدار نمی توان داشت.شمسایی اگر بتواند فردا جام قهرمانی را بالای سر ببرد برای دومین سال پیاپی در قامت مربی بازیکنی به این افتخار خواهد رسید.
گیتی در انتظار معجزه
معجزه ای که اصفهانی ها فصل قبل برایشان رخ نداد شاید با یک سال تاخیر برای تیم گیتی اتفاق بیفتد.در شرایط مشابه سال قبل آنها نتوانستند قهرمانش شوند و امسال هم با اما اگر روبرو هستند.اینکه تیمشان برنده بازی با فردوسی باشد و تاسیسات هم به منصوری ببازد.فردوسی حریف آنها تیمی قابل احترام است و به هیچ وجه برای باختن به اصفهان نیامده و چه بسا گیتی را که منتظر معجزه قرچک است در خانه اش زمینگیر کند.
حفاری به دنبال سومی،شهرداری به دنبال بقا
شاید در نگاه اول دوئل خوراکچی و ناظم الشریعه تنها برای تیم ساوه حائز اهمیت باشد اما حفاری که قهرمانی را از کف داده برای رسیدن به پله سوم به آب و آتش خواهد زد.البته شهرداری ساوه تا بن دندان مسلح به اهواز رفته تا با پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز منتظر شکست مقاومت باشد تا حتی کار به برگزاری یک نیمه ای بازی ناتمام هم نکشد. بقا برای ساوجی ها به قدری مهم است که پاداش ۵ میلیونی برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته شده است.
مقاومت مقابل شهروند بی انگیزه
مقاومت که تا هفته پایانی لیگ مقاومت کرده میزبان شهروندی است که هفته قبل بقای خود در لیگ را قطعی کرده است.برای تیم کرجی این بازی معنایی جز مرگ و زندگی ندارد و آنها مصمم هستند تا علیرغم محرومیت دو بازیکن خود،با پیروزی از میدان خارج شوند.اگر آنها نتوانند در این بازی برنده باشند چه بسا سقوطشان قطعی شود.شهروندی ها البته نیم نگاهی به رده های بالا دارند و این انگیزه تیم ابطحی را بالا می برد.
کسی حواسش به پایا نیست
در شرایطی که خیلی ها معتقدند از بین شهرداری ساوه و مقاومت یک تیم در لیگ برتر می ماند و برای بقای پایاسازه کسی شانسی قائل نیست چه بسا تیم مجید زارعی که هفته قبل گیتی پسند را متوقف کرد این هفته با شکست احتمالی شهرداری و مقاومت و پیروزی تیم تبریزی مقابل فرش آرا بتواند در لیگ ماندنی شود.پایا باید منتظر اما و اگر ها باشد تا شاید با معجزه در لیگ بماند.
دو دیدار تشریفاتی برای بهبود جایگاه
بازی تیم های مس سونگون با ماهان تندیس قم و دبیری تبریز با میثاق تهران دیدارهایی تشریفاتی است که تنها انگیزه تیم ها، بهبود جایگاه آنها در جدول است.مس با شمس و ماهان تندیس با رعدی دستشان از قهرمانی کوتاه مانده و حالا مصمم به جایگاه بهتر هستند.دبیری و میثاق هم به جایگاه خوب فصل قبل نرسیدند و حالا برای اعاده حیثیت و جایگاه بهتر با هم روبرو می شوند.
برنامه هفته بیست و ششم لیگ برتر
جمعه، ۲۲ اسفند – ساعت ۱۶
شهید منصوری قرچک – تاسیسات دریایی تهران
گیتی پسند اصفهان – اقتدار نوین فردوسی مشهد
مس سونگون – ماهان تندیس قم
حفاری اهواز – شهرداری ساوه
دبیری تبریز – میثاق تهران
فرش آرای مشهد – پایاسازه تبریز
مقاومت البرز – شهروند ساری

 

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

البته بر همه اهالی فوتسال روشن شده است که کارفرمای شما آقای شمسایی، سال گذشته وامسال
چگونه به این مقام دست یافته است.

ساوه پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

خدمت پایگاه خبری فوتسال عرض کنم که امروز سالروز قهرمانی شن سای ساوه در اولین دوره باشگاههای آسیاست.اگه تصاویری از اون مسابقات دارید لطفا بزارید تو سایت خوبتون

نام ... جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸

مشخص شد دیگه
تیم ساوه رفت لیگ یک
بای بای