کد خبر : 25038
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 - 22:25
-

بی نظم ترین جشن قهرمانی تاریخ!/ شمسایی روی زمین جواب تهمت ها را داد!

بی نظم ترین جشن قهرمانی تاریخ!/ شمسایی روی زمین جواب تهمت ها را داد!
قهرمانی تاسیسات دریایی در قرچک و عدم برنامه ریزی کمیته فوتسال باعث شد بی نظم ترین مراسم برای قهرمانی تیم شمسایی برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم تاسیسات دریایی تهران امروز(جمعه) موفق شد با کسب تساوی مقابل منصوری قرچک به مقام قهرمانی لیگ دست یابد.

گزارش لحظه به لحظه از این بازی را می توانید در لینک زیر بخوانید:

گزارش کامل بازی(اینجا)

 

حاشیه نگاری اختصاصی پایگاه خبری فوتسال اتفاقات بعد از پایان بازی و حاشیه های جشن قهرمانی را در ادامه بخوانید:

 

– وحید شمسایی بعد از به صدا در آمدن سوت پایانی بازی و قهرمانی تیمش روی زمین دراز کشید و به شدت احساس درد می کرد. او که توان بلند شدن و خوشحالی نداشت، در همان وضعیت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در اولین جمله خود واکنش تندی به ادعاهای سرمربی مس نشان داد و مصاحبه تندی با دوربین ۹۰ کرد. فایل صوتی این مصاحبه جنجالی را بشنوید(زمان: یک دقیقه)

 

 

Photo0081

– امروز یکی از بی نظم ترین و بی برنامه ترین جشن های قهرمانی چند سال اخیر را شاهد بودیم که هیچ خلاقیتی در کار نبود. نه سکویی تعبیه شده بود و نه خبری از آتش بازی و … بود.

– بعد از به صدا در آمدن سوت بازی تعدادی از تماشاگران وارد زمین شدند و این اتفاق دلیل اصلی شلوغی ها بود. مدال های قهرمانی هم در میان انبوه جمعیت توزیع شد و هنگام بلند کردن جام هم تنها جام را در آسمان می شد دید!

– هواداران قرچکی نیز در این جشن سهیم بودند و به خوشحالی پرداختند! آن ها به شدت وحید شمسایی را مورد تشویق قرار دادند و حتی مصطفی نظری را هم که حسابی در جریان بازی از خجالتش در آمده بودند، تشویق کردند.

image-531e8e10b9af2d0b2e3ec2bc11ca7c0ade9b687b40c45bf94d342eaa44b87de7-V

-بازیکنان تاسیسات ابتدا برای به آسمان پرتاب کردن شمسایی، سمت او رفتند اما وقتی او را مصدوم روی زمین دیدند به سمت سرپرست تیم رفتند و او را بلند و به آسمان انداختند!

– وحید شمسایی نیز بعد از بستن یخ در محل مصدومیتش، بلند شد و در کنار بازیکنانش به خوشحالی پرداخت.

-مسئولان باشگاه منصوری قرچک و کادرفنی و بازیکنان این تیم نیز بعد از بازی با تاسیساتی ها خوش و بش کرده و قهرمانیشان را تبریک گفتند.

-در این میان بازار عکس های یادگاری داغ بود و هر کدام از بازیکنان می خواستند با جام، سلفی بیندازند!

-حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات بعد از پایان جشن قهرمانی به رختکن منصوری رفته و به بازیکنان و عوامل تیم منصوری به خاطر بازی جوانمردانه تبریک و خسته نباشید گفت.

-تاسیساتی ها هم بعد از پایان جشن قهرمانی، در رختکن جمع شدند و وحید شمسایی دقایقی را با بازیکنانش پشت درهای بسته صحبت کرد.

– تعداد زیادی از هواداران منصوری پشت درب رختکن تاسیسات ایستاده بودند و وحید شمسایی را تشویق می کردند. البته برخی از آن ها به دنبال گرفتن پیراهن شمسایی بودند که با فریادهای لیدر قرچکی محل را ترک کردند!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.