کد خبر : 24803
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 - 12:00
-

تقوی خبر داد: با گلر سوممان به مصاف تاسیسات می رویم!/ اگر با بازیکنانم تماس گرفته باشند، کاری از دستم بر نمی آید!

تقوی خبر داد: با گلر سوممان به مصاف تاسیسات می رویم!/ اگر با بازیکنانم تماس گرفته باشند، کاری از دستم بر نمی آید!
مدیرعامل باشگاه منصوری قرچک در آستانه بازی حساس هفته آخر تیمش مقابل تاسیسات دریایی از محرومیت دروازه بان های اول و دوم تیمش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار حساس و سرنوشت ساز منصوری قرچک و تاسیسات دریایی امروز در سالن شهدای هفت تیر قرچک برگزار می شود. دیداری که سرنوشت قهرمان لیگ را مشخص می کند.

در این زمینه گفت و گویی داشتیم با اکبر تقوی که متن کامل آن را در ادامه می خوانید:

*طبق شنیده ها قرار بود این بازی از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش شود اما شما آن را لغو کرده اید.

 

-دیروز از شبکه ورزش با ما تماس گرفتند و خواستند شرایط را فراهم کنیم اما امکانات سالن قرچک برای پخش بازی به هیچ وجه آماده نبود. آن ها نور کافی در سالن می خواستند که نداریم. همچنین باید جایگاه مخصوص دوربین ها را بسازیم که زمان زیادی می برد. از طرفی هم باید ۳۰۰ متر کابل به ورزشگاه می آوردیم که نشدنی بود.

 

*این روزها اکثر تیم ها از تماس های پشت پرده سخن می گویند. با شما هم تماسی گرفته شده است؟

 

-ببینید اگر بخواهند تماسی بگیرند که به من زنگ نمی زنند. مستقیم با خود بازیکن صحبت می کنند و می گویند یا محکم بازی کن پاداش بگیر یا ضعیف بازی کن. در این شرایط از دست من چه کاری بر می آید؟ اما مطمئن باشید بچه های قرچک امروز بازی ۱۰۰ درصد سالمی را به نمایش خواهند گذاشت. اما اگر یک هزارم درصد اتفاق دیگری افتاد و در زمین احساس کردیم بازیکنی کم کاری می کند، خودمان آن را در رسانه ها اعلام می کنیم. البته این را هم بگویم موضوعی است که همه آن را می دانند و خدا را شکر همه آمار تیم ما را می دانند.

 

*چه موضوعی؟

 

-همه آن را می دانند اما ما از الآن می خواهیم اعلام کنیم که بعدا نگویند چرا این طوری شد؟! دروازه بان اول ما در بازی قبل یک کارت زرد بچه گانه از داور گرفت و سه کارته شد. دروازه بان دوم ما یعنی دهقان هم از سه بازی قبل در اختیار باشگاه قرار گرفته و محروم است. بنابراین ما امروز از دروازه بان سوم مان که سهمیه امید است استفاده می کنیم. هر چند دروازه بان ۶ دانگی نیست اما حداقل چهار دانگ است و عضو تیم ملی دانش آموزی در بازی های ایتالیا بوده است!

 

*خب با توجه به حساسیت این بازی نمی توانستید دهقان را ببخشید تا حرف و حدیثی پیش نیاید؟

 

-ما اگر دهقان را می بخشیدیم و او را بازی می دادیم احتمال داشت حتی کیسه گل شویم. به هر حال بازیکنی که سه هفته تمرین نکرده است در شرایط بازی قرار ندارد و بازی دادن او ریسک بزرگی است. بنابراین هیچ حرف و حدیثی پیرامون این قضیه وجود نخواهد داشت. مگر سه هفته پیش که دهقان را محروم کردیم می دانستیم بازی آخرمان با تاسیسات این قدر مهم می شود؟ با این حال من این اطمینان را به جامعه فوتسال می دهم که منصوری مثل دوره های قبلی لیگ که جام را از صبای قم و گیتی پسند گرفت، در این بازی هم محکم بازی می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

پیداست که موردعنایت آقا وحید قرار گرفتند آقایون…

نام ... جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

آقای تقوی بااین مصاحبه‌ هایی که میکنی مطمئن باش اصفهان اومدی از خجالت (خودشما) درمیایم.

منصوری جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

بااین وضع دروازه ما امروز سوراخ میشه شما از چندروز قبل می دانستید بازی قرچک تعیین کننده ی قهرمانی خواهدبود پس چرا دهقان رانبخشیدید.

نام ... جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

تو رو خدا این حرفها رو راجع به شمسایی نزنید. از طرف تاسیسات ١٠٠٪ مطمئن باشید. نیازی ندارن با بازیکنان منصوری تماس بگیرن!!! خودشون با ٣ امتیاز بیشتر صدر نشین هستن!!! مواظب گیتی باشید

نام جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

وحید شمسایى کار خودت را با این حرکت تکمیل کردى قهرمانى تاسیسات رو تبریک میگوییم ولى یادتان بأشد خدایى هم هست و جوابتان را میدهد جناب وحید شمسایى فقط خدا را فراموش نکنید!!

نام ... جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

پولشوندادی قهر کرد بنده خدا دهقان