کد خبر : 24809
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 - 13:13
-

رئیس کمیته فوتسال امروز در قرچک

رئیس کمیته فوتسال امروز در قرچک
سیدرضا افتخاری امروز حساس‌ترین دیدار لیگ برتر فوتسال که تعیین‌کننده قهرمان مسابقات امسال خواهد بود را از نزدیک تماشا خواهد کرد تا در صورت پیروزی تاسیسات‌، جام را به این تیم اهدا کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از ساعت ۱۶ امروز هفت بازی همزمان هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتسال در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

با توجه به تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد دیدار نیمه‌تمام لیگ و برگزاری یک نیمه مسابقه در روز سه‌شنبه هفته آینده، امروز تکلیف صدر جدول مشخص خواهد شد، اما احتمال اینکه تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر مشخص شوند، کم است.

با وجودی که دو تیم تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند در کورس قهرمانی هستند اما سالن قرچک تعیین‌کننده قهرمان خواهد بود چراکه اکنون تیم وحید شمسایی سه امتیاز بیشتر از گیتی‌پسند دارد و تنها در صورتی که مسابقه امروزش با منصوری را با شکست پشت سر بگذارد، عنوان قهرمانی از آن اصفهانی‌ها خواهد شد.

با توجه به حساسیت‌های زیاد این مسابقه، سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال امروز در قرچک حاضر خواهد شد و در صورت قهرمانی تاسیسات، جام را به این تیم اهدا خواهد کرد.

از سویی دیگر جامی نیز توسط آرش جابری دبیر سازمان لیگ به اصفهان برده شده تا اگر تاسیسات دریایی باخت، جام قهرمانی لیگ ۹۳ به گیتی‌پسندی‌ها اهدا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.