کد خبر : 25269
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 16:36
دسته‌بندی نشده
-

تقوی:کسی که کت می چرخاند درباره باشگاه منصوری حرف نزند/شمس منشوری است؛متهم تر از او وجود ندارد

تقوی:کسی که کت می چرخاند درباره باشگاه منصوری حرف نزند/شمس منشوری است؛متهم تر از او وجود ندارد
سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: شمس عادت دارد به همه تهمت بزند و زمین و زمان را متهم می‌کند در شرایطی که متهم‌تر از او وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی در مورد اظهارات حسین شمس مبنی بر اینکه سرپرست تیم منصوری قرچک با گفتن جمله «تبانی در فوتسال بوده، هست و خواهد بود» این علامت را داده که می‌توانید با ما هم وارد مذاکره شوید، اظهار داشت: کسی که روی سکو کُت می‌چرخاند و مانند کودکان یک ساله حرکات موزون انجام می‌دهد نمی‌تواند در مورد باشگاه بزرگ منصوری صحبت کند.

وی ادامه داد: ما روز گذشته در پنج ثانیه پایانی بازی هم یک شوت وحشتناک به تیر دروازه تأسیسات دریایی زدیم، هرچند مجبور بودیم از دروازه‌بان جوان خود استفاده کنیم اما کاملاً بر بازی مسلط بودیم. ما یک بر صفر عقب بودیم اما توانستیم به گل برسیم ولی داور گل ما را مردود اعلام کرد. ما تا آخر بازی پنج نفره روی دروازه تأسیسات دریایی فشار آوردیم و اگر نظری نبود سنگین‌ترین شکست تأسیسات دریایی را رقم می‌زدیم.

سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچک افزود: حالا با این شرایط حسین شمس چه می‌گوید؟ او عادت دارد به همه تهمت بزند. خودش چندین سال منشوری بوده اما زمین و زمان را متهم می‌کند، آنهم در شرایطی که متهم‌تر از او وجود ندارد. افشین دبیری برای حسین شمس در فدراسیون سینه چاک می‌کرد و هوای او را داشت اما همه دیدند که شمس با او چه کار کرد.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

بابا بس کنید این بازیهارا موقع دفاع از خودتان هم از نظری تبلیغ میکنید همه جریانات پشت پرده را میدانند.

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

محمدعلی شمس اینقد کامنت نزار خجالت بکش

قطر نرفته شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱

افرین به هرچی بچه تهرانه خدارو شکر جام به تهران اومد

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۳۷

آقای تقوی واقعا من موندم تیمی که کامل نبود و حتی با گلر سوم خودش بازی میکرد و تیم خوب تاسیسات را اینهمه تحت فشار قرار داد چطوری توی قرچک با شش گل به گیتی پسند باخت؟
احتمالا بعضی چیزها که توی اون بازی مطرح نبوده؟!

هوادار یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴

اقاى نام. منصورى جلوى تاسیسات فقط گلر نداشت ولى جلوى گیتى ۵ تا از یاران اصلى تیم نبودن. بعدشم این فوضولى ها به تو نیومده