کد خبر : 25320
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 12:30
-

جام حذفی پر !

جام حذفی پر !

مسابقات جام حذفی فوتسال که قرار بود اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ آغاز شود، با توجه به برنامه‌های پرفشار تیم ملی شرایط نامشخصی دارد و احتمال لغو این مسابقات زیاد است. آرش جابری دبیر هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره برگزاری مسابقات جام حذفی فوتسال اظهار کرد: طبق مصوبه هیات رئیسه، قرار بود مسابقات جام حذفی

مسابقات جام حذفی فوتسال که قرار بود اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ آغاز شود، با توجه به برنامه‌های پرفشار تیم ملی شرایط نامشخصی دارد و احتمال لغو این مسابقات زیاد است.
آرش جابری دبیر هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره برگزاری مسابقات جام حذفی فوتسال اظهار کرد: طبق مصوبه هیات رئیسه، قرار بود مسابقات جام حذفی از اردیبهشت‌ماه با حضور تیم‌های دسته اول، دسته دوم و قهرمان استان‌ها آغاز شود و با شروع ماه رمضان، تیم‌های لیگ برتری هم به آن اضافه شوند.

وی افزود: با این حال از آنجا که ما سال شلوغی در فوتسال داریم، احتمال لغو جام حذفی وجود دارد. جام باشگاه‌های آسیا در مردادماه پیش روی ما است. همچنین تیم ملی باید به تورنمنت پرتغال برود و در کنار آن مسابقات گرندپری برزیل و جام ملت‌های آسیا را هم داریم. برای همین مجبوریم که لیگ برتر را زودتر شروع کنیم.

دبیر هیات رئیسه سازمان لیگ در ادامه تاکید کرد: با این حساب وضعیت جام حذفی مبهم است و به شخصه بعید می‌دانم این بازی‌ها برگزار شود. البته باید منتظر تشکیل جلسه هیات رئیسه در سال جدید باشیم تا ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سيروس یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

اى بابا جام حذفى رو لغو نکنید دیگه

احد چهارشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

بازیکناهرچقدر بیشتربازی کنن باتجربه ترمیشن میتونن به تیم ملی کمک کنن چراالکی بهونه سال پرفشاری داریمومیارن لیگ روسیه روببینیدبعدقضاوت کنید؟