کد خبر : 25297
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 10:52
-

شمسایی: هنوز آنقدر بدبخت نشده ام که به بازیکن حریف زنگ بزنم

شمسایی: هنوز آنقدر بدبخت نشده ام که به بازیکن حریف زنگ بزنم
وحید شمسایی در گفتگویی تازه گفت هنوز آنقدر بدبخت نشده به بازیکن حریف زنگ بزند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تأسیسات دریایی در هفته آخر لیگ فوتسال با گل وحید شمسایی توانست یک امتیاز از شهید منصوری قرچک بگیرد و قهرمان شود. شمسایی ۴۰ ساله که دومین سال حضورش در قامت مربی را تجربه می‌کند در شرایطی به این مهم نائل آمد که سال قبل هم دبیری تبریز را قهرمان کرده بود. این بازیکن تمام نشدنی که همزمان هم مربی است و هم بازیکن، در این فصل باوجود برخی مصدومیت‌ها توانست ۱۸ گل نیز به ثمر برساند و جدای از افتخار قهرمانی به عنوان مربی، نشان داد که هنوز تاریخ مصرفش تمام نشده و همچنان می‌تواند در کنار مربیگری، بازیکن تاثیرگذاری هم باشد، گفت‌و‌گوی ما با وی را می‌خوانید:

آقای شمسایی! تیم تأسیسات با تک گل شما توانست یک امتیاز لازم را از منصوری قرچک بگیرد و قهرمان شود، در این باره توضیح می‌دهید؟
روز خیلی سختی داشتیم و در واقع این پیش بینی را هم می‌کردیم چون در این بازی دو سه بازیکن مصدوم داشتیم و همین مسأله باعث شده بود شرایط سختی داشته باشیم اما بچه‌های ما خیلی خوب مقابل حملات حریف دفاع کردند و مصطفی نظری گلرمان هم روز خوبی را سپری کرد، با این حال دو سه بار توپ به تیر دروازه‌مان خورد، ما هم دو سه موقعیت خوب داشتیم اما در مجموع آنها خیلی بهتر از ما بودند ولی چون ما یک امتیاز می‌خواستیم به دنبال آن بودیم و به آن هم رسیدیم. در مورد گلی هم که من به ثمر رساندم باید بگویم این گل نتیجه تلاش سایر بچه‌ها بود.
تیم شما در این بازی‌ها بیشتر با سیستم دفاعی بازی می‌کرد و در پایان هم توانستید عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را هم کسب کنید، نظرتان در این باره چیست؟
سال قبل که تیم دبیری را داشتم عناصر هجومی زیادی داشتیم و تمرکزمان بیشتر روی حمله بود به همین دلیل بیشترین گل را زدیم، اما امسال در تیم تأسیسات دریایی عناصر دفاعی ما بیشتر بود و گروه دفاعی خوبی داشتیم‌ بنابراین سیستم تیم‌مان را روی دفاع متمرکز کردیم و چون هم از دفاع و هم از دروازه‌بان مطمئن بودم می‌دانستم که نتیجه می‌گیرم.
با تیم گیتی پسند هم تا روز آخر، رقابت شانه به شانه‌ای داشتید، نظرتان در باره این تیم چیست؟
گیتی پسند یک تیم فوق‌العاده قوی بود و قابل مقایسه با هیچ تیمی نبود. این تیم مجموعه کاملی بود، هم از نظر مدیریت و هم این که از بازیکنان تأثیر گذاری بهره‌مند بود که داشتن هر یک از آنها برای موفقیت هر تیمی کفایت می‌کند. شاید بتوان گفت تیم ما به لحاظ مهره‌ای تیم پنجم لیگ است و با توجه به این که تأسیسات فصل قبل دهم شده بود ما امسال برنامه ریزی‌مان این بود که جزو ۴ تیم بالای جدول باشیم و سال بعد قهرمانی را کسب کنیم اما با زحمت بیش از اندازه ای که بچه‌ها کشیدند توانستیم قهرمان شویم.
در اواخر لیگ شاهد این بودیم که برخی‌ها از جمله آقای شمس شما را متهم به صحبت با بازیکن تیم شان کرده و مدعی هستند اینچنین قهرمان شدن ارزشی ندارد، نظر شما درباره این صحبت‌ها چیست؟
من روز دوشنبه در نشست خبری به تمام این اتهام‌ها پاسخ خواهم داد. من فقط در جواب این آقا می‌گویم کسی که فدراسیون به خاطر برخی مشکلات ۴ سال اجازه نداد مربیگری کند و دور باشد من نبودم ایشان بود و هنوز آنقدر بدبخت نشده‌ام که به بازیکن تیم حریف زنگ بزنم. این آدم‌ها وقتی کم می‌آورند و آبروی خود را در حال خطر می‌بینند به در و دیوار می‌زنند و دست به کارهای غیر اخلاقی و تهمت زدن می زنند. من فقط وارد حوزه مسائل فنی می‌شوم و اگر توانستم بهتر؛ اگر نتوانستم می‌روم پیگیرمی‌شوم تا ایراد کارم را پیدا کنم.
تیم تأسیسات سال آینده در لیگ باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت آیا شما همچنان هدایت این تیم را عهده دار خواهید بود؟
من هنوز تکلیفم روشن نیست و باید برنامه‌مان را به شرکت تأسیسات دریایی بدهیم، اما این تیم برای حضور در آسیا نیاز به تقویت اساسی دارد و باید ۴-۳ مهره کلیدی به تیم اضافه شود. فوتسال ما در سال‌های اخیر کمی افت داشته و امیدوارم همه اهالی فوتسال حمایت کنند. همگی باید دست به دست هم بدهیم تا آن را به روزهای اوج برگردانیم.
بازی وحید شمسایی با این سن و سال ما را به یاد رضا عنایتی می‌اندازد، آیا شما هم قصد خداحافظی ندارید؟
جواب دادن به این سؤال سخت است و راجع به آن فکر نکرده ام اما در حال حاضر کمی مصدومیت دارم اما از نظر بدنی آماده هستم و امسال هم سال خوبی داشتم و هر زمانی که ببینم نمی‌توانم موفق باشم می‌روم کنار. در غیر این صورت به آن فکر نمی‌کنم، رضا عنایتی هم در این سن وسال خوب بازی می‌کند و موفق بوده است.
منبع:ایران ورزشی/ کوروس سلیمانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.