کد خبر : 25317
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 12:28
-

طاهری:کشاورز نشان داد که می‌تواند مربی بزرگی باشد

طاهری:کشاورز نشان داد که می‌تواند مربی بزرگی باشد
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اعلام کرد این تیم برای قهرمانی بسته شده بود و به همین خاطر نمی‌توان از کسب نایب قهرمان نشده، رضایت داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اعلام کرد این تیم برای قهرمانی بسته شده بود و به همین خاطر نمی‌توان از کسب نایب قهرمان نشده، رضایت داشت.
محمد طاهری درباره ارزیابی‌اش از این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال و ناکامی گیتی پسند در رسیدن به عنوان قهرمانی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: لیگ امسال به مراتب جذابتر و سخت‌تر از دوره‌های گذشته بود. رقابت چندین تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی تا هفته‌های پایانی ادامه داشت و متاسفانه گیتی پسند اینبار هم با بدشانسی نتوانست به قهرمانی برسد.

وی در ادامه افزود: گیتی پسند برای قهرمانی بسته شده بود و به همین خاطر نمی‌توان از اینکه قهرمان نشدیم، راضی بود. با این حال باید شرایط تیم و مشکلاتی که ابتدای فصل داشتیم را در نظر بگیریم.

بازیکن تیم گیتی پسند درباره عملکرد محمد کشاورز به عنوان مربی – بازیکن این تیم هم تصریح کرد: محمد امسال باید هم تمرکزش را داخل زمین و هم بیرون زمین می‌گذاشت که خوشبختانه نتایج خوبی هم با تیم گرفت. او نشان داد که می‌تواند مربی بزرگی باشد.

طاهری درباره شرایطش در این فصل گفت: متاسفانه من این فصل مصدوم شدم و زمانی آسیب دیدگی‌ام برطرف شد که اواخر لیگ بود. مصدومیت امسال مرا اذیت کرد و اجازه نداد برای تیم خود، مثمر ثمر باشم. با این حال، با وجود تعطیلی لیگ از چند روز دیگر تمرینات اختصاصی بدنسازی‌ام را شروع می‌کنم تا بتوانم فصل آینده جبران کنم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

چى میگى جون مادرت

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

بابا بیخیال

نام ... سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۱۰

اینکه میگن طرف با دست پس میزنه با پا پیش میکشه دقیقا همینه!
از یک طرف دم از بی پولی گیتی میزنند از طرفی حاضر نیستند از این تیم بروند و از حالا خودشون را به تیم میچسبانند!