کد خبر : 25361
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 15:31
-

کشاورز: از شمس و شمسایی خواهش می‌کنم به این جدلها پایان دهند/ هر دوی آنها برای فوتسال زحمت کشیده‌اند

کشاورز: از شمس و شمسایی خواهش می‌کنم به این جدلها پایان دهند/ هر دوی آنها برای فوتسال زحمت کشیده‌اند
سرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: حسین شمس و وحید شمسایی هر دو برای فوتسال ما خیلی زحمت کشیده‌اند حالا که نزدیک عید است، خوب است که کدورت‌ها را کنار بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اتمام لیگ، همچنان بحث‌های حاشیه‌ای بین اهالی فوتسال وجود دارد، اظهار داشت: به عقیده من،‌ لیگ دیگر تمام شده و بدی‌ها و خوبی‌ها و هر چه که در این لیگ بوده، به اتمام رسیده است. یک تیم قهرمان شده و دو تیم هم سقوط کرده‌اند. این جنگ و جدل‌ها دیگر کمکی به فوتسال ما نمی‌کند. البته من در جایگاهی نیستم که به کسی امر و نهی کنم، اما از دوستانم خواهش می‌کنم، از شمسایی به عنوان یک دوست خوب و از شمس به عنوان استادم، می‌خواهم که به این جدل‌ها پایان دهند. هر دوی آنها از بزرگان فوتسال هستند.

وی افزود: از هر دو عزیز به عنوان یک دوست و کوچکتر خواهش می‌کنم که دیگر به این حرف‌ها ادامه ندهند. این شرایط به فوتسال ما ضربه می‌زند. هر وقت که اهالی فوتسال با هم بحث و جدل داشته‌اند، این رشته ضرر کرده است. حسین شمس و وحید شمسایی هر دو برای فوتسال ما خیلی زحمت کشیده‌اند حالا که نزدیک عید است، خوب است که کدورت‌ها را کنار بگذارند. صمیمانه از دو بزرگوار می‌خواهم که مسائل‌شان را در محیطی دوستانه حل بکنند، خوب است که کمی تحمل خود را بالاتر ببرند و با بزرگواری خود دیگر به این موضوعات دامن نزنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

دمت گرم خیلی مردی

محمد یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

ای ول محمد کشاورز با این اخلاق خوب و دوست داشتنیش. محمد جان زود برگرد بیا. موهای من که سفید شد از بس حرص خوردم برای آینده فوتسال

نام ... دوشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

سلطان محمد کشاورز یه دونه ای به مولا

نام ... دوشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

دقیقا همه کسانی که در این مسایل نقش داشته اند حالا خواهان سکوت و آشتی به اصطلاح دوستان میکنند تا قضیه ماست مالی بشه و گند کارهای خودشان درنیاید

نام ... دوشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶

شمس منشوری دوست داریم ما
دوست داریم