کد خبر : 25427
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 15:52
-

منوچهری: امیدوارم بعد از ۳ سال تاسیسات قهرمانی را نصیب فوتسال ایران کند/ این بحث‌ها عادت ورزشی‌هاست

منوچهری: امیدوارم بعد از ۳ سال تاسیسات قهرمانی را نصیب فوتسال ایران کند/ این بحث‌ها عادت ورزشی‌هاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،منوچهری مدیرعامل گروه تاسیسات دریایی در نشست خبری کادر فنی و مدیران این باشگاه اظهار داشت: وحید شمسایی با گروهی که در کنارش داشت نتیجه خوبی گرفت و با این دیدگاه ما مایلیم که حضور خود را در ورزش توسعه دهیم در هندبال هم حضور داشتیم اما پررنگ نبود. نمی‌خواهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،منوچهری مدیرعامل گروه تاسیسات دریایی در نشست خبری کادر فنی و مدیران این باشگاه اظهار داشت: وحید شمسایی با گروهی که در کنارش داشت نتیجه خوبی گرفت و با این دیدگاه ما مایلیم که حضور خود را در ورزش توسعه دهیم در هندبال هم حضور داشتیم اما پررنگ نبود. نمی‌خواهیم رشته‌های متعددی داشته باشیم چون امکانات شرکت برای پشتیبانی تیم‌ها محدود است. به همین دلیل بر اساس آگاهی و روشی سالم و در چارچوب در این مورد ورود می‌کنیم.

وی در مورد میزبانی جام باشگاه‌های آسیا و اینکه این باشگاه چه تدبیری خواهد داشت که تماشاگران به سالن بیایند و آیا ممکن است مسابقات در شهرستان برگزار شود، تاکید کرد: فدراسیون باید در این مورد تصمیم بگیرد و ما باید نظر مشورتی بدهیم و در کار روحیه دادن به تیم و دادن سرویس بهتر فعال شویم. خیلی حساسیت نداریم روی مکان برگزاری و آنچه که منافع ملی و باشگاهی اقتضا می‌کند، حمایت می‌کنیم. اینکه مسابقات در یک شهرستان برگزار شود را باید از متولیان فوتسال بپرسید من به عنوان حامی تیم از هر تصمیمی حمایت می‌کنم مثلا در تبریز، اصفهان یا مشهد برگزار شود.

منوچهری در پاسخ به این سؤال که چه تمهیداتی دارید برای جام باشگاه‌های آسیا که بعد از ۳ سال عنوان قهرمانی از آنِ فوتسال ایران شود، تصریح کرد: این انتظار و آرزو را داریم که موفقیت‌ها ادامه پیدا کند و حتما حمایت مالی هم خواهیم داشت اما به شکل معقول و در چارچوب. انتظار قهرمانی هم داریم. این شانس را آورده‌ایم که مسابقات در ایران برگزار شود و امیدوارم با حمایت تماشاگران ایرانی بعداز ۳ سال قهرمانی نصیب ایران شود.

مدیرعامل گروه تاسیسات دریایی در پاسخ به این سؤال که چه میزان پاداش برای قهرمانی این تیم در لیگ ایران و آسیا تعیین شده، گفت: هنوز پاداشی در نظر نگرفته‌ایم چون به ما پیشنهادی نشده است. البته پاداش هم عدد درشتی نخواهد بود اما در آسیا قطعا عدد قابل توجهی به عنوان پاداش در نظر گرفته می‌شود. چون نتیجه‌گیری در آن مسابقات دستاورد جمهوری اسلامی خواهد بود.

منوچهری با تاکید بر اینکه نگاه تاسیسات به ورزش نگاه پایداری است، تصریح کرد: نگاه ما به ورزش حرفه‌ای و پایدار است. ما مصر بودیم تیم فوتسالمان بر اساس اخلاق حرفه‌ای رفتار کند. همه چیزمان بر اساس چارچوب، حقوقی و اخلاقی بود. اگر هم اکنون حرفی است این عادت ورزشی‌هاست. یک مقدارش که شیرین است از یک مقدار که بیشتر شود دیگر تلخ می‌شود. من فکر می‌کنم اگر بتوانیم با هزینه معقول و انرژی مدیریتی متناسب و رفتار حرفه‌ای و ارتباطات خوب و سالم کار را ادامه دهیم این حضور پایدار است ضمن اینکه در نظر داریم برخی از افراد تیم را از استعدادهایشان در شرکت استفاده کنیم تا به این شکل پیوندها دوطرفه حفظ شود و ما مدیران که جابجا می‌شویم مهم این است که با تغییر مدیریت همچنان از تیم حمایت شود.

وی در پاسخ به این سؤال که جشن قهرمانی تاسیسات در روز پایانی لیگ به بدترین شکل ممکن برگزار شد، گفت: روح حاکم بر ورزش اگر بر مبنای دوستی نباشد کار به بیراهه می‌رود. ما در بازی آخر مهمان بودیم. در قرچک جامعه بسیار احساسی و فوتسال‌دوستی حضور دارند. استقبال و مهمان‌نوازی خوبی از ما شد که جا دارد از کلیه تماشاگران میزبان تشکر کنم. این هم از ملاحظات اخلاقی بود که می‌خواستیم قهرمانی را در فضای مساعدتر جشن بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.