کد خبر : 25586
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 - 15:01
-

فرزین دبیری: شمسایی نیاید، برای قهرمانی تیم نمی‌دهیم!/ سید مومن و کوهستانی جدا شدند

فرزین دبیری: شمسایی نیاید، برای قهرمانی تیم نمی‌دهیم!/ سید مومن و کوهستانی جدا شدند
قائم‌مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: چنانچه به هر دلیل نتوانیم وحید شمسایی را به تبریز بیاوریم، سال آینده با بومی‌ها شرکت کرده و برای قهرمانی تیم را نمی‌بندیم.

فرزین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از اول هم گفته بودیم که آقای شمسایی با تاسیسات قرارداد دارد و طی صحبتی که با ایشان کردیم قرار شد با تاسیسات صحبت کنند و تا ۲۵فروردین ماه به ما جواب بدهند. ایشان هنوز به ما نه نگفته است و به همین خاطر پرونده حضورشان در دبیری تبریز همچنان باز است.

وی با تاکید بر اینکه تنها با حضور شمسایی تیمش را برای قهرمانی لیگ۹۴ خواهد بست، متذکر شد: فعلا گزینه ما ایشان است و اگر وحید نشود ما هم مثل حفاری اهواز با بومی‌ها و جوان‌هایمان شرکت می‌کنیم کما اینکه پایاسازه هم سقوط کرده و بازیکنان بومی باتجربه‌ای نیز در استان وجود دارند.

قائم مقام دبیری متذکر شد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که شمسایی را مجاب کنیم اما اگر نشد برایشان آرزوی موفقیت کرده و امیدواریم قهرمان آسیا شوند. ما هم هر کمکی از دستمان بر بیاید دریغ نمی‌کنیم.

فرزین دبیری همچنین خبر از جدایی دو بازیکن دبیری داده و خاطرنشان کرد: پس از بازی آخر آقایان محمد کوهستانی و نصرالله سید مومن به دلیل اینکه دوست داشتند در تهران و قم حضور داشته باشند و شهرستان برایشان مشکل بود از ما رضایت خواستند که با احترام تقدیمشان کردیم.

وی افزود: هر دوی این بازیکنان برای ما زحمت کشیدند. نصرالله سید مومن که دوسال برای ما زحمت کشیده بود، کوهستانی هم واقعا با اخلاق بود اما دوست داشت شهر خودش باشد. ایشان تقاضایش این بود که نزدیک به قم بازی کند. ما هم در کمال احترام و اینکه واقعا هیچکس را به زور نگه نمی‌داریم رضایتشان را دادیم.

قائم‌مقام دبیری در خاتمه از جاری شدن صلح و آرامش میان شمس و شمسایی ابراز خوشحالی کرده و گفت: وفاق آقایان شمس و شمسایی به پیشرفت فوتسال ما کمک خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه های 48 سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

واویلااااااا واویلاااااااا…………ممد کوهستانی
محمد جان خوش اومدی به شهر خودت.
امیدوارم دوباره بازیکنان خوبه قمی مثل کوهستانی به شهر خودشون برگردن.
محسن امپراطور سرمربی بشه و شریفی هم خودشو بکنه از تیم همه برمیگردن قم .

ناشناس سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳

محمد علی شمس کامنت نزاشتی

آذری چهارشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۲۴

میشه اسم چن تا از اون بازیکنای بومیتون رو بگین!!!!! دبیری طی این ۴ سال چن تا بازیکن بومی داشته
!!! هر سال کمتر از سال قبل
هیشکی تو تیمتون احساس آرامش نمیکنه…رضا موثق، رشید قلی پور به کدومشون بها دادین؟؟بدبخت نادر حنیفی هم رفته و تو کرج بازی میکنه اونوقت شما دم از بومی گرایی میزنین
نگین بومی گرایی بگین دنبال بازیکن مفت میگردیم