کد خبر : 25665
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 15:12
-

تیم داری ماهان تندیس ارتباطی به هیات فوتبال ندارد

تیم داری ماهان تندیس ارتباطی به هیات فوتبال ندارد
هیات فوتبال قم امروز با ارسال اطلاعیه ای به پایگاه خبری فوتسال موضع خود را در قبال اظهارات غیاثی اعلام کرده است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصاحبه های چند روز اخیر غیاثی با عنوان رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال قم در چند روز اخیر حاشیه ساز شده است. پایگاه خبری فوتسال مصاحبه های غیاثی را از خبرگزاری های ایرنا، فارس و تسنیم بازنشر کرد اما برخی هم اذعان دارند این مصاحبه ها ساختگی بوده است.
موضوع دیگری که امروز یکی از مسئولان رده بالای استانی به خبرنگار fut5al گفت حکایت از حضور غیر قانونی غیاثی در هیات فوتبال دارد. به گفته این منبع آگاه، غیاثی بابت حضورش در کمیته فوتسال قم ابلاغ دریافت نکرده است!
از طرفی هم هیات فوتبال قم امروز با ارسال اطلاعیه ای به پایگاه خبری فوتسال موضع خود را در قبال اظهارات غیاثی اعلام کرده است که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
سایت محترم پایگاه خبری فوتسال
سلام علیکم
احتراما بدینوسیله در خصوص خبر واگذاری باشگاه فوتسال ماهان تندیس قم اصلاحیه ذیل را منظور فرمائید:
۱-همانطور که مستحضرید تیمداری و باشگاه داری از وظایف هیات فوتبال نمی باشد و باشگاه ماهان تندیس یک باشگاه کاملا خصوصی می باشد و هیچ ارتباطی با هیات فوتبال ندارد که هیات فوتبال بخواهد آن را واگذار نماید یا قید تیم داری را بزند .
۲- صحبت آقای غیاثی در خصوص پاسخ به سوال خبرنگار محترم آن سایت این بود که ما هیچ دخالتی در امور ماهان تندیس نداریم و قرار است نمایندگان زیر گروه استان را تقویت و حمایت نمائیم تا به لیگ دو کشور صعود نماید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار چهارشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴

هه…….
دوباره این مهدی غیاثی خودشو میندازه وسط.
بابا ول کن خداوکیلی………

نام ... پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

غیاثی ضایع بودی ضایع تر کردی

نام ... پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴

حاج مهدی درسته که دلت برای فوتسال قم میسوزه ولی درشان شما نیس که با امثال شریفی دهن به دهن بشی کسی که این اقارو تو ایران نشناسه خواجه حاقظ شیرازیه

فوتسال قم رو به نابودی جمعه , ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

بدبختی ما اینه که این تیم تقریبا خصوصی شده البته ماهان تندیس قرار داد بسته با باشگاه صبای قم و امتیازو فعلا خریده این طور که من میدونم .
ولی نکته ی مهم که میخوام بگم اینه که اگر تیم داری دست یه نا اهل بیفته که نا اهل تر از خودشو بیاره نتیجش میشه نابودی فوتسال قم حالا هر چقدر میخوای پول خرج کن ولی کی میشی مثل حاج ممد شفیعی ؟؟ یه بار مصاحبه نکرد یه بار عکس ننداخت بی اخلاقی هم نمیکرد هر بی اخلاقی هم اون زمان بود واسه زمانی بود که شریفی حضور داشت … ولی الان؟؟ آقایون لطفا با زبان خوش بروید … راستی شنیدم بچت قهوه خونه زدی شریفی؟؟ منم ۶۰ میلیون پول بی زبون که حقم نبود میگرفتم حیف و میلش میکردم فقط خواهشا اسم ورزشکارا رو خراب نکنید اوکی؟

کارمند شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

جناب آقای مهدی غیاثی انسان زحمت کش و دلسوزی هست که بنیانگذار فوتسال قم هست ولی بایستی بدونیم که آقای جلالی در موندن یا نموندن اجازه ای ندارد و شریفی باید تصمیم بگیره جلالی می ترسه

دلسوز شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

آقای بهرامی ریاست هیات فوتبال شما دیگه چرا می ترسید شما که می دونی شریفی چه بلایی بر سر ورزش قم آورده و میدونی جلالی خالی می بنده چرا سکوت کرده ای

هوادار جمعه , ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۵۳

تا شریفی و پسراش هستن فوتسال به همین روال خواهد بود باید جلوی این که نه ادب داره نه کلاس بایستیم و مهدی غیاثی از پس این شریفی بر می یاد زنده باد غیاثی زنده باد حسن زاده