کد خبر : 25612
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 8:36
-

طیبی: نعمتی دومین مربی پس از شمس است که سهمیه لیگ برتر گرفت/ کاری که او کرد را مدرک‌دارها هم نکردند

طیبی: نعمتی دومین مربی پس از شمس است که سهمیه لیگ برتر گرفت/ کاری که او کرد را مدرک‌دارها هم نکردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی طیبی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: من کاری ندارم که مصطفی نعمتی مدرک مربیگری دارد یا خیر اما باید بگویم که بعد از تیم فوتسال علم و ادب با حضور حسین شمس که در سال۸۲ به لیگ‌برتر صعود کرد، فردوسی مشهد اولین تیمی بود که از خراسان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی طیبی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: من کاری ندارم که مصطفی نعمتی مدرک مربیگری دارد یا خیر اما باید بگویم که بعد از تیم فوتسال علم و ادب با حضور حسین شمس که در سال۸۲ به لیگ‌برتر صعود کرد، فردوسی مشهد اولین تیمی بود که از خراسان با نعمتی لیگ برتری شد.

وی افزود: ایشان دومین مربی است که پس از سال‌ها چنین کاری کرده و حتی مربیان با مدرک بالاتر هم نتوانستند در این استان چنین کاری کنند اما نمی‌دانم چرا یک عده نمی‌توانند ببیند که مشهد به جای یک تیم، ۲تیم در لیگ برتر داشته باشد و به جای چهار پنج بازیکن بومی، ۱۰- ۱۲ بازیکن بومی در شهر خود بازی کنند.

کاپیتان فردوسی تاکید کرد: من از مسئولان و مربیان خواهش می‌کنم که به جای سنگ‌اندازی جلوی هم بیایید و دست به دست هم دهیم تا با هم یکی شویم و واقعا چه زمانی می‌خواهیم با هم یکی شویم؟ آیا ما از تیم‌هایی مانند منصوری قرچک و ماهان تندیس قم چیزی کمتر داریم که چند قهرمانی و نایب قهرمانی را برای خودشان رقم زده اند؟! با این همه فوتسالیست خوب مشهدی و پتانسیل بالا چرا ما این گونه نباشیم.

مصطفی طیبی خطاب به مسئولان ورزشی استان خراسان گفت: آقای مدیرکل ورزش و جوانان خراسان و آقای رئیس هیات فوتبال استان امروز کسی مانند مصطفی نعمتی پیدا شده که تیمش را از لیگ یک به لیگ‌برتر آورده که برای ۲۰جوان سرمایه‌گذاری می‌کند و علاوه بر این چند بازیکن مشهدی به فوتسال کشور معرفی می‌کند و از همه مهمتر به عنوان یک باشگاه خصوصی در استان خراسان سرمایه‌گذاری کرده است؛ پس بیاییم با هم گره از کار این افراد که درواقع گره از فوتسال خراسان باز کنیم.

بازیکن سابق تیم‌ملی فوتسال هجمه برخی رسانه ها علیه باشگاه فردوسی را ناعادلانه خوانده و متذکر شد: از رسانه‌ها که اکثرا دوستان خوبم هستند خواهش می‌کنم از یک دیدگاه دیگر به این قضیه نگاه کنند و صرفا دنبال موارد ناچیز نباشند چون ایراد در همه جا و کس است اما مهم این است که ما به عنوان دوست و دلسوز ورزش شهرمان اگر در کار فردی ایراد دیدیم با هم کمک کنیم تا این ایراد برطرف شود.

وی ادامه داد: از رسانه ها درخواست دارم که با حمایت کردند نگذاریم افرادی که روی یک عده جوان مشهدی هزینه می‌کنند از ورزش زده شوند و بروند که در نهایت این موضوع به همه ورزش این استان لطمه می‌زند.

طیبی با ابراز ناراحتی شدید از خبر کناره‌گیری فردوسی خاطرنشان کرد: باور کنید از این خبر سرم درد گرفت. امیدوارم که هر۲نماینده لیگ برتری استانمان به فکر پیشرفت خود باشند و شاهد این باشیم که هر ۲تیم به سوی قهرمانی گام بردارند و به نظرم لازمه رسیدن به این مهم تمرکز هر کادر فنی بر روی تیم خودش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۵۴

بابا این قدر کاپیتان کاپیتان بهش نگید، کاپیتان فردسی علی فاخره بعدشم جواد قدیری بعدشم هاشم محمدی اینو همه مشهدیا میدونن این از بزرگواریه این دوستانه که میخواستن ابروش حفظ بشه بازوبندو دادن بهش اما حیف خودش ثابت کرد لیاقتشو نداره، بی غیریت غریبه پرست

نام ... چهارشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲

اینایی که اسم بردی کیا هستن؟ کجای این فوتسال بودن؟ این بچه مچه ها هنوز حیلی کتونی باید پاره کنن تا به گرد پای طیبی برسن. طیبی سلطانه و خدا رو شکر که مثل بقیه ی مشهدیا نیست. در ضمن توی یه تیم تا طیبی هست این بچه مچه ها لیاقت لمس بازوبند رو هم ندارن چه برسه به بستنش

m.k چهارشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

واقعا مصطفی طیبی بهترین فوتسالیت خراسانه و واقعا حرفاش واقعیته ایشالا آقایون بفهمن که دارن یک سرمایه رو از دست میدن آخه در تمام ایران امسال هیچ تیمی به این شکل هزینه نکرد نعمتی داره کاری رو انجام میده که خلاقیت خودشه به تمام ایران احترام گذاشته بهترین امکانات رو در اختیار ورزش فوتسال قرار داده این رسمش نیست که یه عده افراد ورزشی بیان فاتحه این زحمات رو بخونن.
با آقای چمنیان هم همین کار رو کردن و باعلم و ادب و با خیلی افراد دیگه
دستای پشت پرده دارین فوتسال مشهد رو به منجلاب میکشید
باید دست همو بگیریم ن که چشم دیدن همو نداشته باشید

نام ... پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۲۷

آفرین به مصطفی طیبی و آفرین به مصطفی نعمتی
همه خواهش میکنیم به این فرد که اومده و کاری رو کرده که هیچ کس غیر حسین شمس و ایشون انجام ندادن کمک کنه من از هیات فوتبال و کمیته آموزش خراسان خواهش میکنم راه رو هموار کنند تا آقای نعمتی هرچه سریعتر مدرک مربیگری فوتسالش رو بگیره تا اینقدر رسانه ها بهش گیر ندن و این مربی خوب به کارش ادامه بده.

نام ... چهارشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

واسه آقای طیبی از صمیم قلب متاسفم که این مصاحبه رو کرده و از صمیم قلب آرزو میکنم مصاحبه ی خودش نباشه چون درک فنی مصطفی طیبی بالاتر از این حرفهاست که بخواد اینطوری مصاحبه کنه

نام ... چهارشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲

سلام
واقعا آقای طیبی متاسفمانه باید بگم شماکه درباره آقای نعمتی اینجوری اظهار نظر میکنی و خودتم خوب میدونی تیم رو منصور مولایی آورد لیگ برتر و ایشون حتی نمیدونه فوتسال چیه…وای که پول چه چیزهایی میخره

نام ... چهارشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴

این حرفهای طیبی نیست و اگر مصاحبه ایشون باشه واقعا براش متاسفم که اینا رو گفته

غیرت ... پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۰۰

حرف اول و آخر این شهر رو غیرت میزنه

amirr پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

شیر مصطفی طیبی رو دستت نمیاد داداش

فریدون پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

اینقدر غلو نکن جناب طیبی خوشبحالت اگه منم مصدوم میشدم و قراردادم و مبلغم سرجاش بود معلوم بود این حرف و میزدم بیخیال آقا مصطفی یکم قدر استادت و بدون که این همه برات زحمت کشید و هیچگاه قدر ندونستی. کمی به گذشتت برگرد و نگاه ببین استادت روحبخش چقدر برات زحمت کشید و تو هیچ موقع نفهمیدی