کد خبر : 25778
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردین 1394 - 11:46
دسته‌بندی نشده
-

شب سرنوشت مدعیان

شب سرنوشت مدعیان
مرحله گروهی مقدماتی جام ملت‌های اروپا امشب به پایان می‌رسد و ۷ تیم برتر گروه‌های ۷گانه به دور نهایی صعود می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ در مرحله اصلی امشب با برگزاری ۱۴ دیدار در گروه‌‌ها ۷گانه به پایان می‌رسد و چهره ۷ تیم راه یافته به دور نهایی مسابقات مشخص می‌شود.

گروه ۱ (میزبان: سارایوو٬ بوسنی و هرزگوین):

در این گروه دو تیم روسیه و بوسنی هرکدام با ۶ امتیاز شانس صعود مستقیم دارند. تساوی در بازی رو در رو حکم به صعود مستقیم روسیه می‌دهد.

* لتونی – هلند
* روسیه – بوسنی و هرزگوین

گروه ۲ (میزبان: اسکوپیه٬ مقدونیه):

اسپانیا با ۶ امتیار بخت نخست صعود از این گروه است. پس از اسپانیا مقدونیه ۴ امتیازی قرار دارد که با تفاضل گل ۱+ شانس مسلم صعود به پلی‌آف است. البته بر روی کاغذ مجارستان هم با ۱ امتیاز شانس حضور در پلی‌آف را دارد به شرط آن که با اختلاف گل بالا سویس را ببرد و مقدونیه با تعداد گل بالا به اسپانیا ببازد. تیم سوم این گروه در صورت کسب ۴ امتیاز شانس حضور در پلی‌آف را داراست.

* سویس – مجارستان
* اسپانیا – مقدونیه

گروه ۳ (میزبان: کروسنو٬ لهستان):

صعود مستقیم ایتالیا به دور نهایی مسجل شده‌است. ۳ تیم دیگر این گروه هر کدام شانس صعود به پلی‌آف حتی در صورت سوم شدن را نیز دارند.

* فنلاند – بلاروس
* ایتالیا – لهستان

گروه ۴ (میزبان: باکو٬ آذربایجان):

صعود اوکراین و آذربایجان به دور بعدی مسجل است. دیدار رو در روی این دو تیم برای تعیین صعود مستقیم دارای اهمیت بسیاری است.

* دانمارک – بلژیک
* اوکراین – آذربایجان

گروه ۵ (میزبان: لاسکو٬ اسلوونی):

در این گروه نیز اسلوونی و جمهوری چک با ۶ امتیاز صعود خود را مسجل کرده‌اند. در صورت تساوی در دیدار رو در روی امشب اسلوونی با تفاضل گل بالاتر به صورت مستقیم صعود می‌کند.

* فرانسه – نروژ
* جمهوری چک – اسلوونی

گروه ۶ (میزبان: دوبرونیک٬ کرواسی):

کرواسی و اسلواکی هر کدام با ۶ امتیاز صعود خود را مسحل کرده‌اند. بازی رو در روی امشب حکم به صعود مستقیم یکی از این دو تیم می‌دهد.

* ارمنستان – ترکیه
* اسلواکی – کرواسی

گروه ۷ (میزبان: کلرش٬ رومانی):

رمانی با ۶ امتیاز بخت نخست این گروه است. پرتغال با ۳ و تفاضل گل برابر با رومانی به همراه قزاقستان که آن هم ۳ امیتازی است ولی تفاضل ۰ دارد در تعقیب این تیم هستند. به احتمال زیاد بازی دو تیم پرتغال و رومانی تیم صعود کننده را مشخص می‌کند. در صورت پیروزی قزاقستان برابر گرجستان و برتری پرتغال برابر رومانی بهترین تیم سوم صعود کننده به مرحله پلی‌آف از این گروه خواهد بود.

* گرجستان – قزاقستان
* پرتغال – رومانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.