کد خبر : 26139
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 فروردین 1394 - 14:22
-

بورلا رسما پیشنهاد تمدید قرارداد داد/ تاسیسات با شمسایی حرفهای زیادی برای گفتن در آسیا خواهد داشت

بورلا رسما پیشنهاد تمدید قرارداد داد/ تاسیسات با شمسایی حرفهای زیادی برای گفتن در آسیا خواهد داشت

بهروز جعفری در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: شکر خدا فصل موفقی را در حال پشت سر گذاشتن هستم که این پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مسئولان بورلا نشانگر رضایت آنها از عملکردم بود که دوری از ایران و دلتنگی ها را از یادم برد. برای من این اتفاق به این

بهروز جعفری در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: شکر خدا فصل موفقی را در حال پشت سر گذاشتن هستم که این پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مسئولان بورلا نشانگر رضایت آنها از عملکردم بود که دوری از ایران و دلتنگی ها را از یادم برد. برای من این اتفاق به این معنی است که به اولین هدف حضورم در لیگ اسپانیا رسیده ام. حال باید بنشینیم و این پیشنهاد باشگاه را بررسی کنیم.

وی افزود: هر ثانیه از تمرین و بازی در سطح فوق‌العاده بالای فوتسال اسپانیا که گلچینی از بهترین های دنیا را در دل لیگ خود جای داده برای من تجربه ای گرانبها بوده و هست که خوشحالم در سال۹۳ به آن دست پیدا کردم و در سال جدید انشاالله هدف های بالاتری در ذهن دارم. رفته رفته در حال جا افتادن در این لیگ هستم و خودم را با تمرینات وفق داده ام تا بتوانم کارآیی بالایی داشته باشم.

تنها لژیونر ایرانی فوتسال اسپانیا تاکید کرد: مستحضرید که در کوپا اسپانیا که به صورت مجتمع برگزار می‌شود، توانستیم تیم مدعی اینتر مویستار را ببریم و به جمع ۴ تیم بیاییم اما متاسفانه در در این مرحله در بازی با خائن که تا ۸ ثانیه به پایان جلو بودیم، گل مساوی را خوردیم و در پنالتی باختیم تا از صعود به فینال بازبمانیم.

وی ادامه داد: شاید این دو مسابقه بیشترین نقش را در معرفی من به عنوان بازیکن جدید ایرانی لیگ اسپانیا داشت چراکه در هر دو که با تایم بالا بازی کردم علاوه بر هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه چیزی در حدود ۳۰ شبکه تلویزیونی دنیا بازی را پخش کردند تا کارشناسان و فوتسالی‌ها این رقابتها را ببینند. ضمن اینکه جایزه فوق‌العاده ویژه ای داشت که از دستیابی به آن دور ماندیم.

جعفری با بیان اینکه خسوس کاندلاس نیز در این دو بازی پایانی کوپا اسپانیا وی را تنها نگذاشته است، متذکر شد: خسوس هم بازی اول و هم بازی دوم مرا دید و گفت که پس از بازی اول خبرنگاران در مورد من از وی سئوال کرده اند. خدا را شکر من هم خوب ظاهر شدم و یکی از ستاره های بورلا بودم که هم در بازی اینتر که ۱۴ملی پوش ستاره دنیا از برزیل و پرتغال و اسپانیا را دارد و هم خائن که پاس گل دادم درخشیدم و اعتماد سرمربی ام را به دست آوردم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به باشگاه تاسیسات دریایی و شمسایی قهرمانی این تیم را تبریک گفت: به نوبه خودم این موفقیت را به تاسیسات که خودم هم برای آنها در لیگ یک بازی کرده بودم تبریک می گویم. با این تیم توانستیم به لیگ برتر بیاییم که متاسفانه نشد آن سال در خدمتشان باشم. وحید شمسایی با این قهرمانی باز هم شایستگی های خود را به فوتسال ایران نشان داد.

بهروز جعفری تاکید کرد: انشاالله که تاسیسات در آسیا هم نماینده شایسته برای کشورمان باشد و افتخارآفرینی کنند. این تیم با وجود شمسایی قطعا حرفهای زیادی برای گفتن در آسیا خواهد داشت و می تواند جام قهرمانی را بالای سر خود ببرد.

وی در خاتمه با تبریک سال نو خاطرنشان کرد: از همه کسانی که باعث این شدند الان اینجا باشم از مجموعه دانشگاه آزاد که باعث شد در مسابقات دانشجویان جهان دیده شوم و باشگاه دبیری که با وجود قراردادم اجازه خروج داد و حتی تا آخرین لحظه دنبال کارهای من بود تشکر می‌کنم و دست همه کسانی که برایم زحمت کشیدند را می بوسم. به نوبه خودم سال جدید را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای تیم‌ملی و باشگاه‌ها باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شکری اردبیل دوشنبه , ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

یاشاسن ساوالان ایگیدی

محمد مهدی (آلمان) دوشنبه , ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

جناب آقای شمسایی ، وقتیکه شما تمایلی به جذب حسین طیبی ندارید و فکر میکنید که اینا از خداشون باشه که بیان تو تیمت و … ژاپنیها خواستار حضور حسین طیبی شدن برای جام باشگاههای اسیا با بازیکنانی که ژاپن داره مجموعه ای از تیم ملی ژاپن و بازیکن تیم ملی پرتغال و حسین طیبی واقعا دردسر ساز میشه برای تیمت. خواهشا یه تیم درست ببند در حد قهرمانی ، این بازیها سطح فنیش از جام ملتها هم بالاتره …

حسن کیانوش(اتریش) سه شنبه , ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

با سلام
وحید شمسایی یا مسئولیتی رو قبول نمیکنه یا اگه قبول کنه همه جوانب رو لحاظ میکنه
واقعا کارش درسته و امیدوارم موفق بشه