کد خبر : 26120
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 فروردین 1394 - 0:35
-

ترابیان: زمانی که به بارسلونا رای دادم خیلی ها از من انتقاد کردند

ترابیان: زمانی که به بارسلونا رای دادم خیلی ها از من انتقاد کردند

عباس ترابیان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره انتخاب بارسلونای اسپانیا به عنوان برترین تیم باشگاهی جهان در سال ۲۰۱۴ اظهار کرد: زمانی که من گزینه های مورد نظرم را در فهرست برترین های سایت فوتسال پلنت انتخاب می کردم و گفتم انتخابم بارسلوناست، خیلی ها ناراحت شدند و گفتند چرا

عباس ترابیان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره انتخاب بارسلونای اسپانیا به عنوان برترین تیم باشگاهی جهان در سال ۲۰۱۴ اظهار کرد: زمانی که من گزینه های مورد نظرم را در فهرست برترین های سایت فوتسال پلنت انتخاب می کردم و گفتم انتخابم بارسلوناست، خیلی ها ناراحت شدند و گفتند چرا به باشگاه دبیری که نماینده ایران بود رای ندادی؟ اما الآن که بارسلونا به عنوان برترین باشگاه جهان انتخاب شده، نشان می دهد که من سعی کردم عدالت را رعایت کنم.

عضو کمیته فوتسال AFC و هیات امنای گرند پریکس خاطر نشان کرد: از من در مجامع بین المللی توقع دارند که عدالت اخلاقی را رعایت کنم و انتظار ندارند که رای من دور از ذهن باشد.

وی افزود: آقای دبیری در صحبت با من ناراحتی اش را مطرح کرد اما من به او گفتم باید سعی کنیم همیشه عدالت را رعایت کنیم. به هر حال خوشحالم تیمی به عنوان برترین تیم جهان انتخاب شده که استحقاقش را داشته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.