کد خبر : 26232
تاریخ انتشار : جمعه 14 فروردین 1394 - 13:23
-

محمدی:اشتباه های کوچک قهرمانی را از ما گرفت

محمدی:اشتباه های کوچک قهرمانی را از ما گرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی اظهارکرد: سال سختی را با تیم گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال پشت سر گذاشتیم. لیگ برتر فراز و نشیب های زیادی داشت و اگر اشتباهات کوچک را مرتکب نمی شدیم بدون شک قهرمان لیگ می شدیم. وی با بیان اینکه امیدوارم باز هم جام قهرمانی لیگ در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی اظهارکرد: سال سختی را با تیم گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال پشت سر گذاشتیم. لیگ برتر فراز و نشیب های زیادی داشت و اگر اشتباهات کوچک را مرتکب نمی شدیم بدون شک قهرمان لیگ می شدیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم باز هم جام قهرمانی لیگ در آینده به اصفهان باز گردد، گفت: مردم اصفهان شایسته بهترین مقام ها هستند. گیتی پسند در آینده باز هم می تواند قهرمانی خود در لیگ برتر و حتی جام باشگاه های آسیا را تکرار کند تا نماینده شایسته ای برای مردم اصفهان باشد.

دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند، تصریح کرد: اعتقاد دارم محمد کشاورز به عنوان مربی تیم ما نتایج بدی را کسب نکرد و نایب قهرمانی لیگ برای یک مربی جوان نتیجه بدی نیست. شک نکنید که کشاورز در آینده یکی از بهترین مربیان ایران می شود.

محمدی در خصوص آخرین وضعیت خود، افزود: از روند پیشرفت خود در چهار سال گذشته راضی بوده ام. در سال ۲۰۱۱ به تیم ملی دعوت شدم و از آن زمان تا به حال دروازه بان تیم ملی بوده ام. امیدوارم در آینده نیز بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

وی خاطرنشان کرد: افتخار می کنم که برای تیم شهرم گیتی پسند بازی می کنم. فوتسال رشته پر طرفداری است که باید در سال آینده سرمایه گذاری بیشتری در این رشته صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

جونم به این داش سپهر

نام ... جمعه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

آقا سپهر خدا از دلت بشنود!!!

نام ... شنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

واقعآ جوان مستعد وبا انگیزه ای هستی ولی حیف که درگیتی پسند بازی میکنی جایگاه تو بهتر ازاینهاست

نام ... یکشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

آقا سپهر اگر میخواهی ارتقاء پیدا کنی وبه حق خودبرسی وجایگاه اصلی خود را پیدا کنی باید هجرت کنی