کد خبر : 26236
تاریخ انتشار : جمعه 14 فروردین 1394 - 15:54
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی:دست های پشت پرده نگذاشتند ما کار کنیم/ پیشنهاد رسالت از همه بهتر بود

نعمتی:دست های پشت پرده نگذاشتند ما کار کنیم/ پیشنهاد رسالت از همه بهتر بود
مدیرعامل فردوسی مشهد گفت: دستهای پشت پرده نمی گذارند که کار کنیم و با رفتار فوق‌العاده زشتی که انجام دادند دیگر انگیزه ای برای ما نمانده است. با شرایط فعلی نمی شود ادامه داد. بخش خصوصی که این حرکت‌ها را می بیند دیگر به سمت سرمایه گذاری در خراسان نمی آید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از کشمکش‌های زیاد بر سر واگذاری امتیاز تیم فوتسال فردوسی مشهد به دلیل مشکلاتی که این تیم در استان خراسان با آن مواجه است، بالاخره امتیاز این تیم به رسالت کرمان واگذار شد. در پی این خبر مسئولین فوتسال خراسان این انتقال را فاقد اعتبار دانسته و اعلام کردند که می‌توانند مشکل فردوسی را پیگیری کنند.

مصطفی نعمتی درباره نحوه انتقال امتیاز تیمش به شهر دیگر گفت: بعد از مشکلات پیش آمده با چند تیم صحبت کردیم که نظرمان به نظر تیم رسالت کرمان نزدیک بود چرا که آنها هم قصد کمک به فوتسال کشورمان را دارند. بعد از توافق صورت گرفته نامه ای به هیات فوتبال مبنی بر اعلام موافقت آنها فرستادیم که فعلا جواب نداده‌اند. در صورتی می‌توانند با این انتقال مخالفت کنند که منبع مالی جدیدی را پیدا کنند تا تیم به آنها واگذار شود.

وی در پاسخ به این گفته مسئولان که از تیم فردوسی حمایت می کنند تا در استان باقی بماند، اظهار کرد: در حال حاضر انتقال از طرف ما قطعی است و فقط موافقت مسئولین استان مانده است؛ مگر اینکه موافقت نکنند و مشکل ما را برای ادامه کار برطرف بکنند. تیم ما از بخش خصوصی بود و نیازی از بابت تامین هزینه نداشتیم. بخش خصوصی به حمایت ساده‌ای نیاز دارد که آن ‌هم باعث دلگرمی می شود.

مدیرعامل فردوسی مشهد افزود: دستهای پشت پرده نمی گذارند که کار کنیم و با رفتار فوق‌العاده زشتی که انجام دادند دیگر انگیزه ای برای ما نمانده است. با شرایط فعلی نمی شود ادامه داد. بخش خصوصی که این حرکت‌ها را می بیند دیگر به سمت سرمایه گذاری در خراسان نمی آید.

نعمتی در رابطه با پیشنهادهایی که برای واگذاری امتیاز تیمش شده است، گفت: چند پیشنهاد به تیم ما شد که از همه بهتر رسالت کرمان بود چرا که دیدگاه کرمانی ها به دیدگاه ما نزدیک بود. مدیران این تیم هم مانند ما قصد کمک دارند و می توانند راه ما را ادامه دهند. چهار سال به شهرمان کمک کردیم ولی با شرایط موجود نمی‌توانیم ادامه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۲۹

و در قسمت بعد این ماجرا خواهیم دید:
اینها تبلیغاتی رسانه ای بیش نیست و همه سر کار هستند و مثلا هیئت فوتبال خراسان اجازه انتقال این تیم را نداده است