کد خبر : 26326
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 14:52
دسته‌بندی نشده
-

خروج امتیاز فردوسی از خراسان منوط به موافقت مدیرکل ورزش و جوانان است

خروج امتیاز فردوسی از خراسان منوط به موافقت مدیرکل ورزش و جوانان است
رئیس كميته فوتسال هيات فوتبال خراسان رضوي گفت: خروج امتياز تيم فوتسال فردوسي مشهد از استان منوط به موافقت مديركل ورزش و جوانان خراسان رضوی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: خروج امتیاز تیم فوتسال فردوسی مشهد از استان منوط به موافقت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی است.

ابوالفضل کریمیان  در خصوص خبر واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری فردوسی مشهد به رسالت کرمان عنوان کرد: چیزی که مورد نظر هیات فوتبال استان است این بوده که با خروج امتیاز این تیم که از سرمایه‌های معنوی استان است مخالف کند.

وی ادامه داد: با این حال خروج امتیاز هرگونه تیمی از استان بستگی به موافقت و یا مخالفت مدیرکل ورزش و جوانان استان دارد که با توجه به صحبت‌هایی که دبیر هیات فوتبال با مدیرکل داشته است وی نیز با این موضوع مخالفت کرده است.

کریمیان تصریح کرد: با وجود اینکه نعمتی مدیرعامل باشگاه فردوسی اعلام کرده است که با رسالت کرمان قراردادی نیز منعقد شده است اما در ابتدا باید درخواست انتقال تیم خود را به اداره کل به صورت مکتوب اعلام کرده مدیر کل ورزش و جوانان نیز موافقت و یا مخالفت خود را به هیات فوتبال استان برای انتقال به فدراسیون اعلام کنند که تا به این لحظه نظری از سوی اداره کل صادر نشده است.

رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه صحبت‌هایی با مدیرعامل باشگاه فردوسی داشته‌ایم، گفت: نعمتی دلیل این تصمیم خود را دلسردی و به وجود آمدن ایجاد حواشی برای تیم توسط افرادی اعلام کرد که این مشکلات کاملا قابل حل و پیگیری است ولی اگر این تصمیم، دلایل دیگری داشته تاکنون صحبتی در این خصوص نکرده است.

وی افزود: تا به این لحظه هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان از همه جهت حمایت‌های از تیم‌های استان داشته‌اند که خود باشگاه نیز به این موضوع اذعان دارند و در این خصوص نیز هرکمکی بربیاید صورت خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

m. یکشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

ای افرادی که الان از تیم فردوسی یادتون اومده و الان اومدید دنبالش که از شهرتون خارج نشه شماها سالهای قبل کجا بودین وقتی که باید ازش حمایت میکردین کجا بودین حالا تازه یاد این تیم افتادین ن آقا نمیخاد چوب این تیمو به سینه بزنید دیگه بهتره بهمون فرش آراتون دلگرم باشید همونا واسه شما خوبن
بله دیگه وقتی این تیما نباشن شما واس درودیوار باید نظر بدین اما الان ک هستن سرکارین و سرتونو خوب گرم کردین بذارید خارج بشن بسته دیگه چقد میخاین حقانیت رو پایمال بکنید بالاخره خداهم بالاسر هست