کد خبر : 26268
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 11:34
-

دریایی ها به دنبال حیدریان!

دریایی ها به دنبال حیدریان!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه این هفته برنامه خود را به مسئولان باشگاه می‌دهد، گفت: از رضا حیدریان می‌خواهم محبت کند و به جمع ما در تیم تاسیسات اضافه شود. وی خاطرنشان کرد: رضا افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) هم به من گفت که از باشگاه‌های دیگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه این هفته برنامه خود را به مسئولان باشگاه می‌دهد، گفت: از رضا حیدریان می‌خواهم محبت کند و به جمع ما در تیم تاسیسات اضافه شود.

وی خاطرنشان کرد: رضا افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) هم به من گفت که از باشگاه‌های دیگر می‌خواهد تا به تیم تاسیسات یار کمکی بدهند. امیدوارم همه همکاری کنند و بتوانیم بازیکنان مورد نیازمان را به تاسیسات اضافه کنیم. من از رضا حیدریان هم می‌خواهم به تاسیسات بیاید. اگر او محبت کند و بیاید به جمع فوتسالی ما اضافه شود، می‌توانیم به سمت اعتلای فوتسال حرکت کنیم.

«آیا با شروع لیگ برتر فوتسال پیش از شروع جام باشگاه‌های آسیا موافق هستید یا پیشنهاد می‌دهید لیگ بعد از جام باشگاه‌ها شروع شود؟» سرمربی تیم تاسیسات در پاسخ به این سئوال گفت: ما در هر دو حالت مطیع کمیته فوتسال هستیم. برای ما فرقی ندارد. اگر لیگ برتر زودتر شروع شود می‌توانیم هماهنگ‌تر برویم. اگر هم دیرتر شروع شود می‌توانیم با برگزاری اردوهای خوب به آمادگی برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۵۸

هیچی دیگه جفتتون ۴۰ دیقه میخواهید بازی کنید .