کد خبر : 26243
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 0:11
-

شمسایی: مجبور شدم به همه توضیح دهم که سرمربی تیم ملی نشدم/ شاید شوخی شوخی سرمربی شدم!

شمسایی: مجبور شدم به همه توضیح دهم که سرمربی تیم ملی نشدم/ شاید شوخی شوخی سرمربی شدم!

وحید شمسایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره خبر انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی که با عنوان دروغ سیزده در این پایگاه خبری منتشر گفت: روز دوازدهم ماه از سفر خارج از کشور برگشتم و تا ساعت ۱۲ شب موبایلم خاموش بود. زمانی که گوشی را روشن کردم این خبر

وحید شمسایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره خبر انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی که با عنوان دروغ سیزده در این پایگاه خبری منتشر گفت: روز دوازدهم ماه از سفر خارج از کشور برگشتم و تا ساعت ۱۲ شب موبایلم خاموش بود. زمانی که گوشی را روشن کردم این خبر منتشر شده بود. از همان زمان پیامک های تبریک زیادی برایم آمد. تعجب کردم چون همه آن هایی که تبریک می گفتند، قبل از آن سال نو را تبریک گفته بودند. خیلی از مربیان لیگ و بازیکنان برایم پیام فرستاده بودند.

وی در پاسخ به این پرسش که واکنشش بعد از متوجه شدن اصل قضیه چه بود، مطرح کرد: می دانید که من آدم با جنبه ای هستم. از انتشار این خبر ناراحت نشدم و تنها ناراحتی ام از این بود که باید به همه توضیح می دادم و می گفتم به پیر به پیغمبر این یک شوخی رسانه ای است.  شروع کردم به همه پیامک فرستادم و نوشتم به خدا خبری نیست! اما دیدم ول کن ماجرا نیستند. ساعت یک و نیم شب احمد پری آذر پیامک داد و پرسید بیداری؟ خودم با او تماس گرفتم و گفتم این فقط دروغ سیزده بود. همین و بس. بعد گوشی را خاموش کردم و خوابیدم. صبح که گوشی را روشن کردم دیدم شماره ۷۳ نفر افتاده و ۲۸ نفر هم پیامک تبریک دادند. در مجموع نزدیک به ۱۸۰ پیام فرستادم. من که ماهی ۳۰۰-۴۰۰ هزار تومان پول موبایلم است اما این ماه به خاطر شوخی پایگاه خبری باید کلی پول موبایل بدهم!

شمسایی همچنین با اشاره به بخش جالب اکثر پیام ها، گفت: بعضی از آن هایی که تماس می گرفتند یا پیام می دادند می گفتند آقا وحید ما نمی خواهیم همکارت شویم! برخی هم از جانشین من در تاسیسات سوال می کردند. اما من یک بار اشتباه کردم برای جام باشگاه های آسیا یک شخص را پیشنهاد کردم اما دیگر این اشتباه بزرگ را تکرار نخواهم کرد!

شمسایی در ادامه خاطرنشان کرد: همه عکس العمل ها و پیام ها در این دو روز برایم جالب بود بجز صحبت های یکی از دوستان معلوم الحال که می گوید وحید شمسایی خودش دنبال این مسائل است. افتخارات من در تیم ملی مشخص است. این برای بار هزارم است که می گویم باید دنبال وحید شمسایی بیایند نه اینکه من برای گرفتن پستی بخواهم خواهش و تمنا کنم. این کار را شما بلدید که له له می زنید تیم بگیرید. تا اتفاقی هم می افتد چهل نفر را واسطه می کنید تا قضیه را به خوبی و خوشی تمام کنند.

وی افزود: تیم ملی برای من تیم تاسیسات دریایی است. چون بازی های تاسیسات جنبه ملی دارد. از شنبه هم برنامه هایم را به باشگاه می دهم و اگر مورد قبول آن ها بود یا علی می گوییم و کار را شروع می کنیم. از بزرگانی مثل ناصر صالح، سید مهدی ابطحی، علی رعدی، رضا حیدریان و محمود خوراکچی هم کمک خواهم گرفت. همه و همه باید دور هم جمع شویم و برای اعتلای از دست رفته فوتسال تلاش کنیم. پایگاه خبری هم شوخی ای کرد که کاملا طبیعی بود و در تمام دنیا چنین کاری مرسوم است. اما شاید این اتفاق شوخی شوخی جدی شد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کرج رفیق شب وروز شنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

سلام وحیدخان چراکه نشی؟حقت سهمته لیاقتشوداری

ط شنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

خدا رحم کرد اگه خسوس زبان فارسی می دونست با این دروغ سیزده سکته می کرد

کامران شنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

چه اعتماد به نفسی داره این آقای شمسایی

نام ... شنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

بابا را تو ده راهش نمیدادند سراغ خانه کدخدا رامی گرفت