کد خبر : 26369
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 22:37
-

شکسته شدن رکورد تماشاگران در اروپا

شکسته شدن رکورد تماشاگران در اروپا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ با فروش تمامی ۱۰۵۰۰ بلیط استادیوم مئو آرنا لیسبون رکورد حضور تماشاگر در یک دیدار فوتسال در اروپا  شکسته شد. کلیه بلیط‌های دیدار نیمه‌نهایی بارسلونا و اسپورتینگ و همچنین دیدارهای رده‌بندی و نهایی٬ مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا فروخته شده‌است. رکورد قبلی اروپا هم در اختیار این ورزشگاه در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ با فروش تمامی ۱۰۵۰۰ بلیط استادیوم مئو آرنا لیسبون رکورد حضور تماشاگر در یک دیدار فوتسال در اروپا  شکسته شد. کلیه بلیط‌های دیدار نیمه‌نهایی بارسلونا و اسپورتینگ و همچنین دیدارهای رده‌بندی و نهایی٬ مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا فروخته شده‌است. رکورد قبلی اروپا هم در اختیار این ورزشگاه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۰ مابین بنفیکا و اینترموویستار با حضور ۹۴۰۰ طرفدار بود.

لوران مورل مدیر رقابت‌های فوتسال اتحادیه اروپا حضور این تعداد تماشاگر را یک اتفاق عالی برای فوتسال می‌داند و معتقد است این تعداد تماشاگر در یک فضای بسته برابری می‌کند با ۵۰۰۰۰ تماشاگر در یک استادیوم فوتبال.

مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ۲۴ تا ۲۶ فوریه و به میزبانی سالن مئو آرنای شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد. در این مرحله تیم‌های بارسلونا اسپانیا٬ اسپورتینگ لیسبون پرتغال٬ غیرت آلماتی قزاقستان و دینا مسکو روسیه حاضر خواهند بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری یکشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

فوریه ۲۰۱۶ ؟؟؟؟؟؟