کد خبر : 26309
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 13:22
-

فوتبال ساحلی به کمیته فنی و توسعه اضافه شد/صدور حکم اعضاء در روزهای آینده

فوتبال ساحلی به کمیته فنی و توسعه اضافه شد/صدور حکم اعضاء در روزهای آینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال معرفی شده‌اند و قرار است طی روزهای آینده احکام آنها صادر شود. بر این اساس پروین رمضانی نماینده بانوان، عباس ترابیان و رضا افتخاری از جمله اعضای این کمیته هستند که در کنار آنها یک نماینده از فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال معرفی شده‌اند و قرار است طی روزهای آینده احکام آنها صادر شود.
بر این اساس پروین رمضانی نماینده بانوان، عباس ترابیان و رضا افتخاری از جمله اعضای این کمیته هستند که در کنار آنها یک نماینده از فوتبال ساحلی، یک نماینده از روابط بین‌الملل فوتبال که البته حق رأی ندارند و سه نماینده از فوتسال حضور خواهند داشت.
هنور نام سه نفر فوتسالی مورد نظر رئیس فدراسیون اعلام نشده است.
عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال در این خصوص گفت: با پیگیری و اصرار کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جهت راه اندازی و شروع کار کمیته فنی فوتسال حکم عضویت در این گروه به دستم رسید البته نفرات اصلح برای تکمیل این کمیته نیز انتخاب شده مورد تایید افتخاری نیز قرار گرفته‌اند تا با حاضر شدن حکم رسمی این افراد کار ما آغاز شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین تصمیمات گرفته شده توسط کفاشیان این است که شخصی نیز از فوتبال ساحلی در جمع اعضای کمیته فنی قرار گیرد زیرا در AFC نیز فوتبال ساحلی و فوتسال در کنار هم قرار گرفته‌اند با حضور عضوی از فوتبال ساحلی در کمیته فنی فوتسال با قوانین AFC نیز هماهنگ می‌شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم تا پایان فروردین ماه کار کمیته فنی فوتسال آغاز می‌شود زیرا تصمیمات مهمی باید در مورد فوتسال و فوتبال ساحلی اتخاذ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عباس شنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

کمیته باشه نباشه افتخاری که نمیتونه اعتبار بگیره پول داورارو بعداز ۳ سال حرفی نداره بزنه چه فایده