کد خبر : 26348
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 16:01
-

نعمتی:ادامه تیمداری فردوسی مصلحت نیست/به نظرم مخالفتی با انتقال امتیاز صورت نمی گیرد

نعمتی:ادامه تیمداری فردوسی مصلحت نیست/به نظرم مخالفتی با انتقال امتیاز صورت نمی گیرد
مدیرعامل باشگاه فردوسی مشهد ابراز امیدواری کرد با انتقال امتیاز این تیم به کرمان مخالفت نشود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نعمتی مدیرعامل باشگاه فردوسی‌مشهد گفت: متاسفانه بحث عدم تیمداری ما صحت دارد زیرا حمایت‌های لازم صورت نمی‌گیرد و برخی دست‌های پشت پرده دوست ندارند که تیم در مشهد فعالیت کنند. ما هم به همین دلیل ادامه تیمداری را مصلحت نمی‌دانیم. به هر حال وقتی فشارها به قدری باشد که باعث شود بخش خصوصی تن به واگذاری تیم بدهد، شرایط بسیار دشوار است.

وی در خصوص اینکه آیا این مسئله تهدید بشمار می‌رود یا خیر تاکید کرد: ما تفاهم‌نامه‌ای را با تیم رسالت کرمان امضا کردیم و فقط منتظر مجوز خروج از استان هستیم که تا جایی هم که من اطلاع دارم به نظرم مخالفتی صورت نگیرد زیرا در استان نماینده‌ای برای تیم‌داری پیدا نشد و ما هم به هیچ عنوان نمی‌توانیم تیم‌داری کنیم و اگر این طور باشد یک تیم از لیگ برتر حذف خواهد شد که به فوتسال لطمه می‌زند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

یه کم مصاحبه با این آقا تکراری نشده؟ هر دفعه تیترتون عوض میشه اما مطلبتون با این آقا همون مطالبه. بابا چرا این بچه رو درک نمیکنید هر روز داره مصاحبه میکنه با زبون بی زبونی میگه تو رو خدا هیئت فوتبال استان یه جوری از من دلجویی کنه. دداریدا.دیگه مطلب نزارید چون همه میدونن اینا بفروش نیستن

نام ... یکشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۳۷

اقا این میخواد خودش و بزرگ کنه فقط همین.اصلا تیم و نمیفروشه