کد خبر : 26300
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 13:12
-

کفاشیان: تغییرات به بعد از جام جهانی موکول شود، بهتر است /ترابیان برای برنامه ریزی، مشورت و چیدن تقویم فوتسالی مناسب است

کفاشیان: تغییرات به بعد از جام جهانی موکول شود، بهتر است /ترابیان برای برنامه ریزی، مشورت و چیدن تقویم فوتسالی مناسب است
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید بهتر است «خسوس کاندلاس»، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بماند و اگر قرار است تغییری هم صورت بگیرد، بعد از مسابقات جام جهانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید بهتر است «خسوس کاندلاس»، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بماند و اگر قرار است تغییری هم صورت بگیرد، بعد از مسابقات جام جهانی باشد.
علی کفاشیان درباره انتخاب عباس ترابیان به عنوان رئیس کمیته فنی فوتسال و اینکه گفته می‌شود قصد دارد از قدرت سید رضا افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) کم کند، اظهار کرد: خیر اینطور نیست. کمیته فنی زیر نظر کمیته فوتسال کار می‌کند. هدف کمیته فنی کمک به کمیته فوتسال است.

وی افزود: افتخاری در حال حاضر دو سمت در فوتسال دارد. ایشان رئیس کمیته فوتسال و رئیس سازمان لیگ فوتسال است. برای همین دیگر سخت بود که ریاست کمیته فنی را هم به وی بدهیم. اینکه بخواهیم کارها را یک نفر پیش ببرد، خوب نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: ضمن اینکه عباس ترابیان تجربه زیادی در فوتسال دارد و با استفاده از ارتباطاتی که در فوتسال آسیا هم به دست آورده می‌تواند به ما کمک کند. به نظرم ترابیان برای برنامه ریزی، مشورت و چیدن تقویم فوتسالی مناسب است.

کفاشیان در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر حساسیت‌ها روی فوتسال بالا است و باید کار را طوری پیش برد که حاشیه‌هایش کمتر شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره سرنوشت «خسوس کاندلاس» سرمربی تیم ملی فوتسال و اینکه افتخاری تداوم همکاری با این مربی را منوط به نظر کفاشیان دانسته بود، اظهار کرد: کمیته فوتسال عملکرد خسوس را بررسی می‌کند و هر تصمیمی که بگیرد من هم می پذیرم. البته خسوس سه، چهار سال در ایران بوده و تجربه بالایی دارد. به نظرم اگر او در تیم ملی بماند، بهتر است چون می‌تواند به ما کمک کند. اگر قرار به تغییر و تحول هم هست بهتر است بعد از جام جهانی فوتسال صورت بگیرد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

به جای این صحبتها پول داورا و حقشونو بدید

خسوس شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

بابا راست و صحیح میگه به جای این جنقولک بازی ها پول داورا رو که حقشون هست بدین