کد خبر : 26425
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:18
-

جابری:شروع لیگ از خرداد ماه قطعی نیست/۲۵ فروردین تکلیف فصل جدید روشن می شود

جابری:شروع لیگ از خرداد ماه قطعی نیست/۲۵ فروردین تکلیف فصل جدید روشن می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری دبیر کمیته فوتسال درباره آغاز رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال فصل ۹۴ با توجه به برنامه فشرده این رشته در سال جاری، گفت: اینکه عده‌ای گفته‌اند لیگ خرداد ماه آغاز می شود فعلا صحت ندارد. ما منتظر تشکیل جلسه هیات رییسه فوتسال هستیم تا به جمع بندی برسیم. با توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری دبیر کمیته فوتسال درباره آغاز رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال فصل ۹۴ با توجه به برنامه فشرده این رشته در سال جاری، گفت: اینکه عده‌ای گفته‌اند لیگ خرداد ماه آغاز می شود فعلا صحت ندارد. ما منتظر تشکیل جلسه هیات رییسه فوتسال هستیم تا به جمع بندی برسیم. با توجه به اینکه در تابستان جام‌ باشگاه ها را در تهران داریم و در زمستان هم باید در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشیم قطعا لیگ زودتر از موعد قبلی آغاز می شود.

وی همچنین ادامه داد: باز هم می‌گویم اینکه رقابت‌ها زودتر از جام باشگاه‌های آسیا شروع شود، مربوط می شود به جلسه ای که در ۲۵ فروردین برگزار می‌شود چرا که هر تصمیمی منوط به تایید هیات رییسه است.

جابری درباره تمهیدات و کمک‌هایی که برای حضور قدرتمند تاسیسات در آسیا در نظر گرفته‌اند، اظهار کرد: برای تیم تاسیسات هم برنامه‌هایی داریم و جلسه‌ای با مسئولان این تیم برگزار خواهیم کرد تا از اعتبار فوتسال ایران در آسیا دفاع کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

اووووووووووووووووو عشق مصاحبه وخود نمایی اوووووووووومد ایام عید خوش گذشت پرفسور

یاشاسین آذربایجان یکشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴

همه میدون که این آقا آدم جناب آقای نبی بوده وباید بره خودش هم میدونه واهالی فوتسال هم دلشون ازش خونه حتی همکاران فدراسیون والخصوص کمیته فوتسال !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احد یکشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

جام حذفی روبرگزارکنین

نام ... دوشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

آقای جباری تا هوای آقای علی طاهری را داری غم مخور!!