کد خبر : 26382
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 10:33
-

رعدی و شمس از کمیته فنی کنار گذاشته شدند

رعدی و شمس از کمیته فنی کنار گذاشته شدند
رئیس کمیته فنی فوتسال از تغییرات در این کمیته خبر داد و گفت: علی رعدی و حسین شمس از این کمیته حذف شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چند ماه پیش بود که با حکم علی کفاشیان و تایید سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، کمیته فنی فوتسال تشکیل شد و محمد حسن انصاریفرد، عباس ترابیان، حسین شمس و علی رعدی به عضویت این کمیته در آمدند. البته این کمیته تا مدت‌ها به خاطر صادرنشدن حکم اعضا، منفعل بود و همین باعث شد تا انصاریفرد از حضور در جلسات بعدی خودداری کند.

در ادامه و با تصمیم فدراسیون فوتبال، علی رعدی و حسین شمس هم از این کمیته حذف شدند تا کمیته فنی با ریاست عباس تربیان با شکل و اعضای جدیدی در سال ۱۳۹۴ کارش را آغاز کند.

ترابیان با تایید این مطلب گفت: آقایان رعدی و شمس از این کمیته حذف شدند. محمد حسن انصاریفرد هم که قبلا خودش گفته بود در جلسات حاضر نمی‌شود.

وی درباره دلایل حذف رعدی و شمس از کمیته فنی، تاکید کرد: آنها در باشگاه‌ها مشغول کار هستند و می‌خواهند به شکلی باشد که بیشتر به لیگ برتر و تیم‌های خودشان برسند.

رئیس کمیته فنی فوتسال همچنین از حضور اعضای جدید در این کمیته خبر داد و افزود: قرار است کمیته فنی فوتسال با هفت یا هشت نفر شکل بگیرد. ما در نظر داریم یک نفر را هم از بخش روابط بین الملل به کمیته اضافه کنیم تا در بخش بین الملل هم نظارت کافی باشد.

ترابیان در پایان درباره سایر اعضای کمیته فنی هم گفت: من نمی‌توانم قبل از آنکه فدراسیون فوتبال حکمی بدهد، در این خصوص صحبت و با اسامی مردم بازی کنم. بعد از آنکه فدراسیون فوتبال حکم اعضای جدید را صادر کرد می‌توانیم درباره‌اش حرف بزنیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.