کد خبر : 26372
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:25
-

جعفری گل زد،بورلا باخت

جعفری گل زد،بورلا باخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته بیست‌وهفتم لالیگا اسپانیا شب گذشته به پایان رسید. در مهمترین دیدارهای این هفته مورسیا موفق شد ساراگوسا را ۵ بر یک شکست دهد٬ بارسلونا در خانه سانتیاگو ۴ بر یک پیروز شد تا صدر جدول را از دست ندهد و موویستار ۵ بر ۲ ریبرا ناوارا را مغلوب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته بیست‌وهفتم لالیگا اسپانیا شب گذشته به پایان رسید. در مهمترین دیدارهای این هفته مورسیا موفق شد ساراگوسا را ۵ بر یک شکست دهد٬ بارسلونا در خانه سانتیاگو ۴ بر یک پیروز شد تا صدر جدول را از دست ندهد و موویستار ۵ بر ۲ ریبرا ناوارا را مغلوب کرد. بورلا نیز ۵ بر ۲ مغلوب میزبانش خائن شد و اختلافش با رده هشتم جدول به ۱۰ امتیاز افزایش پیدا کرد. در این دیدار بهروز جعفری که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود در دقیقه ۲۴ اولین گل تیمش را به ثمر رساند. بورلا در این دیدار تنها ۷ بازیکن در اختیار داشت.

* ال‌پوزو مورسیا ۵ – ساراگوسا یک

* لوانته ۳ – مونته‌سینوس خومیا ۷

* سانتاکولوما ۲ – مانگا ناوارا ۵

* لوگو ۲ – پالما ۱۰

* تنریف صفر – پنیسکولا ۱۱

* سانتیاگو یک – بارسلونا ۴

* خائن ۵ – بورلا ۲

* ریبرا ناوارا ۲ – اینترموویستار ۵

بدین ترتیب و با گدشته بیست‌وهفت هفته از مسابقات٬ بارسلونا با ۷۱ امتیاز همچنان صدرنشین است. تیم‌های موویستار و مورسیا با ۷۰ و ۶۶ امتیاز در تعقیب بارسلونای صدرنشین هستند. بورلا نیز با ۳۳ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد. در جدول گل‌زنان دنی سالگادو با ۴۳ گل از سانتاکولوما در صدر قرار دارد.

هفته بیستم سری آ ایتالیا نیز شب گذشته با برگزاری همزمان بازی‌ها پیگیری شد. در این هفته لوپراس صدرنشین در خانه سستو ۶ بر ۴ به برتری رسید. پسکارا با برد ۴ بر ۳ آستی جای این تیم را در مکان دوم گرفت. کاوس فوتسال ۳ بر ۲ فابرزیو را مغلوب کرد و آکوا اند اسپونه قهرمان فصل گذشته ۴ بر ۳ ریتی را با شکست بدرقه کرد.

* آستی ۳ – پسکارا ۴

* سستو ۴ – لوپراس ۶

* فابرزیو ۲ – کاوس فوتسال ۳

* لاتینا ۷ – ناپولی ۳

* آکوا اند اسپونه ۴ – ریتی ۳

* لاتزیو استراحت داشت.

بدین ترتیب در پایان هفته بیستم لوپراس با ۳۵ امتیاز صدرنشین است. پسکارا و کاوس فوتسال با ۳۰ و ۲۹ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. در جدول گل‌زنان مانوئل برناردز کرما از ریتی با ۲۰ گل در صدر قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.