کد خبر : 26544
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 17:46
-

بودن یا نبودن اصفهانی ها در ابهام و تردید!؟

بودن یا نبودن اصفهانی ها در ابهام و تردید!؟
هنوز اطلاعی از وضعیت دو تیم اصفهانی برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال نیست و تیم‌داری نصف‌جهان در لیگ در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال تصمیم دارد مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال را زودتر از سال‌های گذشته آغاز کند و در حال حاضر ۱۲ تیر ماه سال جاری برای آغاز لیگ در نظر گرفته شده است.

با این حال هنوز اطلاعی از وضعیت دو تیم اصفهانی برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال نیست و تیم‌داری نصف‌جهان در این مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

تیم گیتی‌پسند که طی سال‌های اخیر نماینده ثابت فوتسال اصفهان در لیگ برتر بوده است، فصل گذشته در مسابقات لیگ نتوانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در رده دوم جای گرفت.

با توجه به اینکه این تیم نتوانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، به نظر می‌رسد خواسته مدیران این باشگاه خصوصی تامین نشده و از این رو ابهامات جدی در مورد ادامه تیم‌داری گیتی‌پسند در رشته فوتسال وجود دارد.

تیم کاشی نیلو اصفهان نیز فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال حضور داشته و موفق به کسب سهمیه حضور در لیگ برتر شد اما مدیران این باشگاه هنوز اعلام نکرده‌اند که قادر به تامین هزینه تیم‌داری در لیگ برتر هستند یا قصد فروش سهمیه خود را دارند تا بدین ترتیب وضعیت هر دو نماینده استان بلاتکلیف باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهان دوشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

گیتی هیا کن لیگ برتر و رها کن.

نام ... سه شنبه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

اگه گیتی پسند یا بهتر بگم مدیرعامل این تیم در لیگ برتر نباشه ببینید چقدر از حاشیه ها و انواع لابی‌ها در فوتسال کم میشه!