کد خبر : 26483
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 10:03
-

تیرماه،زمان جدید شروع احتمالی لیگ برتر

تیرماه،زمان جدید شروع احتمالی لیگ برتر
کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در نظر دارد دور بعدی مسابقات لیگ برتر فوتسال را بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی از تورنمنت پرتغال آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال اسفندماه ۱۳۹۳ با قهرمانی تیم تاسیسات دریایی تهران به اتمام رسید. از آنجا که امسال فوتسال ایران برنامه‌های زیادی را پیش رو دارد، کمیته فوتسال در نظر گرفته است تا مسابقات لیگ برتر را زودتر از سال‌های گذشته شروع کند. طبق برنامه اولیه کمیته فوتسال، قرار است لیگ برتر از روز دوازدهم تیرماه ۱۳۹۴ و چند روز بعد از بازگشت تیم ملی از تورنمنت پرتغال آغاز شود. البته این برنامه هنوز در هیات رئیسه تصویب نشده است.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: تورنمنت پرتغال از روز اول تا هشتم برگزار خواهد شد. به همین خاطر در نظر گرفته‌ایم تا بعد از بازگشت تیم ملی از این کشور، لیگ را شروع کنیم.

وی افزود: تقارن مسابقات با ماه مبارک رمضان هم مشکلی ایجاد نمی‌کند چرا که قصد داریم بازی‌ها را شب‌ها و بعد از ساعات افطار برگزار کنیم.

رئیس کمیته فوتسال در پایان تاکید کرد: این موضوع هنوز تصویب نشده است. جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز دوشنبه هفته بعد انجام می‌شود و آنجا همه چیز را قطعی خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.