کد خبر : 26537
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 14:40
دسته‌بندی نشده
-

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی: با نامه واگذاری امتیاز فردوسی مخالفت کردیم/ برای رفع مشکل آنها حتما اقدام می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی: با نامه واگذاری امتیاز فردوسی مخالفت کردیم/ برای رفع مشکل آنها حتما اقدام می‌کنیم
كوروش صبوريان گفت: از مسئولین باشگاه فردوسی پس از حضور موفق در چند ساله گذشته تشکر کرده و با نامه واگذاری امتیاز آنها مخالفت کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه فردوسی به صورت مکتوب از ما اجازه خواست تا بتواند امتیاز خود را به خارج از استان منتقل کند که ما در پاسخ از آنها خواستیم که در ورزش استان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: از مسئولین باشگاه فردوسی بابت فعالیت‌ چند ساله آن‌ها تشکر کردیم و با این موضوع که پس از حضور موفق در چند سال گذشته بخواهند از فعالیت در ورزش کناره‌گیری کنند مخالفت کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین عنوان کردیم که اگر مشکلی وجود دارد که ما می‌توانیم حلش کنیم حتما در جهت رفع آن اقدام خواهیم کرد ولی در صورت عدم موافقت برای ادامه کار امیدواریم خریداری از داخل استان برای این امتیاز پیدا شود، به همین دلیل کارهای مربوط به واگذاری امتیاز فردوسی را به هیات فوتبال استان واگذار کردیم تا در آینده برای این تیم تصمیم‌گیری شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

اصلا تابلو نیست که برای فردوسی جنگ تبلیغاتی راه انداختید ، چون تیتر ایسنا با تیتر انتخابی شما خیلی تفاوت داره!!!!!!!!!!!!!

علی محمد دوشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

فرش آرایی ها کار خودشون رو کردن.
حالا هی برید نخ بدید به این و اون که برن به کارت این بنده خدا گیر بدن. زنده باد مجید مرتضایی که طوری عمل می کنه که هیچکی بهش شک نکنه.
خجالت هم خوب چیزیه بابا. می رفتید مثل آدم به این طفلک می گفتید بابا ما نمی تونیم تحمل کنیم که تو بازی رفت و برگشت ما رو ببری این هم آدم خوبیه خودش می رفت. دیگه چرا کارت مربیگری رو علم کردید؟