کد خبر : 26485
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 10:20
-

هاشم زاده:خسوس بازی پرتغال، ایتالیا و اسپانیا را هماهنگ کرد/ در آینده بیشتر از جوانان لیگ خواهیم شنید

هاشم زاده:خسوس بازی پرتغال، ایتالیا و اسپانیا را هماهنگ کرد/ در آینده بیشتر از جوانان لیگ خواهیم شنید
مربی تیم ملی فوتسال از برنامه های امسال تیم ملی و لیگ گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: قبل از اینکه سال تمام شود خسوس به اسپانیا رفت و قرار بر این بود که به دلیل رابطه خوبی که با مربیان پرتغال، ایتالیا و اسپانیا دارد شرایط بازی ما با آنها را تسهیل کند که این اتفاق افتاد و بازی با پرتغال و ایتالیا قطعی شده و به احتمال فراوان دیدار با اسپانیا نیز محقق خواهد شد.

محمد هاشم زاده از قطعی شدن حضور ایران در تورنمنت چهارجانبه پرتغال خبر داد و گفت: دو دیدار دوستانه با تیم ملی ایتالیا و پرتغال در دستور کار ملی پوشان است ، ضمن آنکه به احتمال فراوان تیم ملی فوتسال ایران برابر اسپانیا نیز به میدان می رود.

مربی تیم ملی افزود: تیم ملی فوتسال ایران اول تا ششم تیرماه در تورنمنت ۴ جانبه پرتغال حضور خواهد داشت که تا این لحظه حضور ایران و پرتغال قطعی شده و باید دید دو تیم دعوت شده دیگر از کدام کشورها هستند که امیدواریم از تیم های خوب و قدرتمند فوتسال جهان باشند.

وی تصریح کرد:پس ازاین تورنمنت ملی پوشان فوتسال ایران از سوم تا هشتم مهرماه عازم ایتالیا خواهند شد تا دودیدار دوستانه نیز در این کشور برگزار کنند که بی شک برای تیم ملی و تجربه بازیکنان مفید و ارزشمند است.

هاشم زاده به ترکیب جوان تیم ملی فوتسال ایران اشاره کرد وگفت: واقعیت این است که تیم ماازبازیکنان جوان اما مستعد تشکیل شده ودیدارهای تدارکاتی با مدعیان جهانی موجب می شود تجربه ارزشمندی به تجربیات قبلی بازیکنان افزوده شود، حضور در برابر تیمی مانند پرتغال یااسپانیا با چند بازی تدارکاتی برابر تیم های آسیایی برابری می کند چرا که شرایط و شیوه بازی کاملا’ متفاوت است و سطح فوتسال ما را ارتقا می بخشد.

وی در مورد حضور خسوس کاندلاس در ایران نیز گفت: با توجه به این که لیگ تعطیل است و اردویی نیز برگزار نمی شود سرمربی تیم ملی فعلا در اسپانیا به سر می برد و اواخر فروردین ماه به تهران باز خواهد گشت تا با مسوولان فدراسیون نشستی را برگزار کند. قرارداد وی تمام شده و برای ادامه همکاری باید صحبت شود که با توجه به آنچه من اطلاع دارم احتمال حضور خسوس در تیم ملی از درصد بالایی برخوردار است اما در نهایت این امر به نظر مسوولان فدراسیون باز می گردد که امیدوارم محقق شود.

مربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص احتمال حضور چهره های جدید در تیم ملی گفت: در سال گذشته به دلیل فشردگی و اردوهای دو روزه ای که برگزار می کردیم، نمی توانستیم تعداد بازیکنان دعوت شده را افزایش دهیم اما به دلیل این که امسال و درشرایط کنونی لیگ تعطیل و دستمان باز است یک ماه قبل از اعزام ۲۰ بازیکن به اردو دعوت می شوند تابهترین وآماده ترین نفرات راهی پرتغال شوند.

مربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد لیگ برتر فوتسال نیز گفت: لیگی پویا و شاداب را پشت سرگذاشتیم. جوانان مستعد و جویای نامی خودشان را مطرح کردند که در آینده حرف های بسیاری برای گفتن خواهند داشت. سنگ سفیدی که الان در بین ۴ نفر اصلی تیم ملی به زمین می رود، عزتی یا مسلم رستمی ها یا جوانان دیگری که در لیگ هستند هر کدام برای خود مدعی بوده و بی شک در آینده از آنها بیشتر خواهید شنید. به نظر من لیگی که تمام شد لیگ خوب و شادابی بود و جوانان آینده داری را به فوتسال ایران معرفی کرد. تمام تلاش ما بر این است که تیمی قوی و با صلابت را داشته باشیم تا جایگاه درخور توجهی را در عرصه جهانی برای خودمان به دست آوریم و آن را تثبیت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

تاسف بر این فوتسال با این مربیانه یک شبه.