کد خبر : 26616
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردین 1394 - 11:41
-

واکنش نیروی انتظامی به حضور بانوان در ورزشگاه ها

واکنش نیروی انتظامی به حضور بانوان در ورزشگاه ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اخیرا در خبری از امکان ورود بانوان به ورزشگاه ها مطلبی درج کردیم(اینجا) و متذکر شدیم که باید در این اتفاق در قبال فوتسال هم رخ خواهد داد یا نه؟ امروز نیروی انتظامی به این خبر واکنش نشان داد. سردار سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی در پاسخ به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اخیرا در خبری از امکان ورود بانوان به ورزشگاه ها مطلبی درج کردیم(اینجا) و متذکر شدیم که باید در این اتفاق در قبال فوتسال هم رخ خواهد داد یا نه؟ امروز نیروی انتظامی به این خبر واکنش نشان داد.

سردار سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره نظر پلیس درباره حضور بانوان و خانواده‌ها در استادیوم‌های ورزشی و برخی از کنسرت‌ها در شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: جواب این سوال را به طور کلی عرض می‌کنم و آن این است که حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها تابع یکسری شرایطی است که آن را قانون تصویب می‌کند و ما نیز تابع مصوبات قانون هستیم و آن را اجرا می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور بانوان در استادیوم‌ها به ویژه استادیوم‌های فوتبال به صلاح نیست اما اگر قانون به نتیجه برسد، ما آن را اجرا خواهیم کرد.

منتظرالمهدی با بیان اینکه ما در این خصوص نظر خود را داریم و نظرمان تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: اما آنچه که قانون تصویب و ابلاغ کند را اجرا خواهیم کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.