کد خبر : 26620
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردین 1394 - 12:36
-

کفاشیان :مطالبات داوران را پرداخت می کنیم

کفاشیان :مطالبات داوران را پرداخت می کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال از پرداخت مطالبات معوقه داوران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کفاشیان درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال در سال ۹۳ گفت: در پایان سال ۹۳ مشکلات مالی عدیده ای داشتیم که در پایان سال ۹۳ و با همکاری اسپانسر بخشی از آن رفع و ما توانستیم برنامه های متعدد ابتدای سال ۹۴ را اجرا کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: متاسفانه پول هایی که در اختیار فیفا است، هنوز به دست ما نرسیده است. بخشی از این پول ها به حضور داوران و ناظران در بازیهای مختلف بین المللی مربوط می شود. به طور مثال قضاوت فغانی و کمک هایش در مسابقات مختلف و مخصوصا جام ملتها که عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشتند، هنوز پولی را دریافت نکرده اند اشاره می کنم. خوشبختانه با رایزنی و مذاکراتی که در سوئیس صورت گرفته امیدوار هستیم از این پس تحریم ها برداشته شود و ما بتوانیم با در اختیار داشتن پول های بلوکه شده، برخی از مطالبات را پرداخت کنیم.

گفتنی است داوران فوتسال در هفته های پایانی لیگ گذشته در اعتراض به عدم دریافت مطالباتشان اعتصاب کردند که پس از جلسه با کفاشیان،رئیس فدراسیون فوتبال وعده داد این مطالبات را به زودی پرداخت می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

پول داوران با خنده حل نمیشه

ابوالفضل سه شنبه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

اگه پولا بلوکه شده به خاطر تحریمه چرا پولایی که یه داور درجه چند فوتبال داوری کرده یه جا تو حسابشه یا اینکه داورای فوتبال ساحلی یه جا پرداخت شد یا فوتبال بانوان اینا همش اوکی شده فقط پول داورای فوتسال بلوکه شده ?الان بخندیم به این حرف ?