کد خبر : 26649
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردین 1394 - 15:45
-

یاری:تمرکزمان در روسیه بر روی اجرای تکنیک و تاکتیک است

یاری:تمرکزمان در روسیه بر روی اجرای تکنیک و تاکتیک است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره حضور در تورنمنت روسیه گفت: هنوز تیم های شرکت کننده در این تورنمنت مشخص نیستند اما بدون شک در بازیهای تدارکاتی بازیکنان تجربه خوبی کسب می کنند. شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان از صبح

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره حضور در تورنمنت روسیه گفت: هنوز تیم های شرکت کننده در این تورنمنت مشخص نیستند اما بدون شک در بازیهای تدارکاتی بازیکنان تجربه خوبی کسب می کنند.
شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان از صبح امروز در کمپ تیم های ملی آغاز شده و بازیکنان تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کنند. در این اردو تستهای استقامت، هوازی، ۱۱+ و کار با توپ را در دستور تمرینی بازیکنان قرار داده ایم.
وی در ادامه گفت: این اردو تا ۲۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و پس از استراحتی ۷ روزه ، بازیکنان مجددا از ۳۰ فروردین در اردو حاضر خواهند شد تا تمرینات خود را برای تورنمنت روسیه و قهرمانی آسیا آغاز کنند.
سرمربی تیم ملی درباره حضور در تورنمنت روسیه گفت: پیش از این تجربه حضور در این تورنمنت را داشته ایم و عنوان سومی این مسابقات را کسب کرده ایم. هر سال تیم های مجارستان، اسپانیا، روسیه و ایران به رقابت با یکدیگر می پردازند. فکر می کنم امسال نیز همین تیم ها حضور داشته باشند و تیم دیگری اضافه نشود.
یاری هدف از حضور در تورنمنت روسیه را کسب تجربه و آمادگی بازیکنان دانست و گفت: هدفمان کسب آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان و کسب تجربه برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا است. بازیکنان هر چقدر در شرایط مسابقه قرار بگیرند به آمادگی بیشتری خواهند رسید و در مصاف با حریفان قدر خود، عملکرد بهتری خواهند داشت. در این تورنمنت بیشترین تمرکزمان بر روی اجرای تکنیک و تاکتیک و خواسته های کادر فنی از بازیکنان است اما اگر عنوان بالاتری هم کسب کنیم بدون شک به اعتماد به نفس بازیکنان کمک می شود اما همانطور که در بالا اشاره کرده ام حضور در روسیه بیشتر جنبه بازی تدارکاتی داشته و معیارمان کسب پیروزی و یا شکست نیست.
وی در پایان درباره رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: ما دو مرحله اردوی و بازی دوستانه در اسپانیا و تایلند را پیشنهاد داده ایم تا آمادگی کامل به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام شویم. همه تیم ها برای کسب پیروزی و عنوان قهرمانی به میدان می آیند. ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای حفظ عنوان نایب قهرمانی و کسب نتایج بالاتر در این بازیها شرکت خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اکبر جمعه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۵۵

به امید قهرمانی بانوان عزیز در اسیا